arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۳

نصرالله: مقاومت به انواع سلاح مجهز شده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که « مقاومت لبنان به انواع سلاح که می تواند به ذهن خطور کند، تجهیز شده است».

  سید حسن نصرالله در پیامی هشداردهنده به دشمن صهیونیستی فاش کرده است که مقاومت لبنان به انواع سلاح که تل آویو انتظار دارد و یا انتظار آن را ندارد، مجهز شده است.

سید حسن نصرالله گفت‌وگویی صریح با «غسان بن جدو» مدیر شبکه تلویزیونی المیادین انجام داده که بزودی (پنجشنبه) پخش خواهد شد و در آن در باره قدرت نظامی مقاومت، جایگاه مردمی حزب الله و روابط آن با گروه های فلسطینی از جمله جنبش حماس صحبت کرده است.

دبیرکل حزب الله لبنان در این گفت وگو در باره مزدوران اسراییلی در داخل ساختار حزب الله سخن خواهد گفت تا بسیاری از اخبار اشتباه درز کرده و شایعه های در باره این موضوع را تصحیح کند.

سید حسن نصرالله در این گفت وگو به مدت سه ساعت طول کشیده است، مواضع و اطلاعاتی مهم را ارائه واعلام خواهد کرد که بویژه در باره درگیری بین مقاومت و رژیم صهیونیستی ، اوضاع سوریه و عراق خواهد بود.

دبیرکل حزب الله همچنین درباره ایران، عربستان سعودی و بحرین و موضوع وهابیت، گفت وگوی حزب الله و جریان المستقبل و چشم اندازهای این گفت وگو سخن خواهد گفت.

درهمین حال روزنامه لبنانی در شماره روز چهارشنبه خود نوشت: منابع جاسوسی و امنیتی اسراییل تاکید کرده اند که حزب الله انواع جدید از سلاح ها را دریافت کرده است که می تواند روحیه معنوی اسراییل را در خلال جنگ بشکند و مصونیت آن را بطوری بی سابقه از بین ببرد.

الاخبار به نقل از روزنامه صهیونیستی معاریو افزود: زرادخانه های حزب الله از سلاح ها و تجهیزات مختلف پر شده که از جمله آنها هواپیماهای بدون خلبان، موشک های دقیق، سلاح های ضد کشی و هواپیما است و حزب الله می تواند با استفاده از آنها همه مناطق فلسطین اشغالی را مورد حمله قرار دهد.

معاریو نوشت: ایران امروز از قدرت هجومی بسیار بالایی برخوردار است که می تواند در سطحی وسیع و بزرگ و بی سابقه جبهه داخلی اسراییل را تهدید کند و این تهدید شاید نتواند توازن موجود بین دو طرف را بشکند اما می تواند روحیه اسراییلی ها را در خلال جنگ بشکند و به همین دلیل فرماندهان اسراییلی مجبور به توسعه رزمایش ها شده اند.

این روزنامه صهیونیستی افزود: همه منابع امنیتی اسراییل گزارش داده اند که بخشی ازقدرت ایران اکنون در زرادخانه هایی در خاک لبنان است و نیروهای حزب الله برای استفاده از این سلاح ها آموزش های خوبی را طی کرده اند و برای ایران و حزب الله منافع مشترکی در استفاده گسترده از این قدرت وجود دارد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان