arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۳

کفاشیان: دوست دارم در مرحله حذفی با ژاپن بازی کنیم/ امیدوارم حمایت هواداران ادامه داشته باشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 دوست دارم در مرحله حذفی با ژاپن بازی کنیم/ امیدوارم حمایت هواداران ادامه داشته باشد
ورزش > فوتبال ملی - علی کفاشیان گفت: از مرحله حذفی همه مسابقات ما یک فینال است.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، رئیس فدراسیون فوتبال امیدوار است که حضور تماشاگران ایرانی تا پايان مسابقات ادامه داشته باشد.

کفاشیان در مورد بازی امروز تيم ملی مقابل قطر گفت: بازی امروز از این جهت که ما می بايست از گروه مان صعود می کرديم، حساس بود. دقیقا مانند اماراتی ها که در حال حاضر رقیب ما هستند و به نظر من بازی اصلی و سرنوشت ساز ما بازی حذفی خواهد بود که بايد همه تمرکزمان را روی آن بازی بگذاريم. ضمن اينکه ما قطعا با امارات بازی بهتری خواهيم کرد. بازیکنان تیم ملی هر بازی نسبت به بازی قبل بهتر می شوند و پس از اطمینان از صعود به مرحله بعدی با تمرکز و آرامش بیشتری در بازی مقابل امارات به میدان خواهند رفت.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه افزود: به نظر من در هر دو مسابقه قبلی انسجام تیمی بسیار خوب بود و در اين بازی و همچنين دیدار قبلیمان برابر بحرین گل های بیشتری هم می توانستیم بزنیم. البته بازیکنان تیم ملی بايد دقت بیشتری داشته باشند و با توجه به نحوه بازی ملی پوشان به نظر من روند خوبی در تيم ملی وجود دارد و اگر دقت بیشتری در بازی داشته باشیم، با نتايج بهتری هم می توانيم از سد حریفان بگذریم.

علی کفاشیان در ادامه در مورد حضور تماشاچيان ایرانی حاضر در ورزشگاه ها گفت: یکی از خوشحالی های عمده من این است که ایرانی های حاضر در استرالیا که به اين خوبی تيم ملی شان را حمايت کردند و با همه وجودشان و از نقاط مختلفی به ورزشگاه ها آمدند، خوشحال هستند و با اين صعود به مرحله بعدی به تیم شان افتخار می کنند و امیدوار هستم اين حمایت تا پایان ادامه داشته باشد.
وی در ادامه افزود: دیدار حذفی برای ما از اهميت بسیاری برخوردار است و من ترجيح می دهم به مصاف ژاپن برويم. چون با اين تیم هميشه بازی بهتری را انجام می دهيم و ما از مرحله حذفی بايد همه مسابقات را يک فینال ببینيم.
نظرات بینندگان