arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۰۹ - ۲۹ دی ۱۳۹۳
شبکه وابسته به حزب الله:

در جنگ آینده هیچ مکان امنی برای اسرائیل باقی نخواهد ماند / پاسخ به جنایت دیروز نزدیک است

شبکه المنار اعلام کرد که حزب الله در جنگ آینده با رژیم صهیونیستی مرزها را درخواهد نوردید و مکان امنی برای صهیونیست ها باقی نخواهد گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شبکه المنار اعلام کرد که حزب الله در جنگ آینده با رژیم صهیونیستی مرزها را درخواهد نوردید و مکان امنی برای صهیونیست ها باقی نخواهد گذاشت.

به گزارش «انتخاب»، در جنگ آینده میان حزب الله و رژیم صهیونیستی حتی پناهگاه های شهرک های صهیونیست نشین هم امن نخواهد بود زیرا معادلات تغییر کرده است.

دبیرکل حزب الله در سخنان اخیر خود گفت: من به رزمندگان مقاومت گفته ام برای روزی آماده شوند که اگر رهبری مقاومت از آنها خواست، وارد الجلیل شوند.

المنار ادامه داد: تا مدتها قبل تهدید الجلیل وابسته به موشکها بود اما امروز اوضاع تغییر کرده است و دشمن از انتقال درگیری ها در سرزمین های اشغالی به شدت هراس دارد.

اما این نوع جنگ نیازمند رصدهای دایمی و حفظ آمادگی و تامین تجهیزات لازم است.

سید حسن نصرالله در این خصوص هم گفت: ما باید برای آینده آماده باشیم و هر نوع سلاح و تجهیزات مورد نیازمان را تامین کنیم.

الاخبار: پاسخ مقاومت بسیار نزدیک است

منابع امنیتی در منطقه القنیطره سوریه تاکید کردند که شهادت شماری از فرماندهان حزب الله سبب پافشاری مبارزان مقاومت بر عزم راسخشان خواهد شد و زمان پاسخ مقاومت به جنایت دیروز بسیار نزدیک است.

منابع امنیتی مسئول در منطقه القنیطره در گفتگو با روزنامه الاخبار لبنان اعلام کردند که ترور شماری از فرماندهان میدانی حزب الله عملیات مبارزان را در جولان تضعیف نخواهد کرد بلکه تاثیر معکوس خواهد داشت.

به گفته این منبع، خون شهدا سبب پافشاری بیشتر مبارزان مقاومت در عزمشان خواهد شد. تصمیم واضحی در محور مقاومت برای برخورد با اسرائیل در جنوب سوریه و بر اساس همان قاعده جنوب لبنان اتخاذ شده است.

به گفته این منبع، اسرائیل نمی تواند جبهه های رویارویی را در الناقوره، جولان و السویداء از یکدیگر تفکیک کند زیرا در جنگ آینده نمی تواند از ورود مقاومت به منطقه الجلیل جلوگیری کند. از این رو، زمان پاسخ مقاومت به جنایت دیروز بسیار نزدیک است.
نظرات بینندگان