arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۷ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۳

نبي: تصميمات داور بي احترامي به هواداران بود/ عذرخواهي از ايراني‌ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 دبيرکل فدراسيون فوتبال با بيان اينکه بازيکنان کشورمان همه تلاش خود را به کار گرفته بودند، گفت: داور مسابقه با تصميماتش به همه هواداران ايراني بي احترامي کرد.

مهدي محمدنبي با اشاره به مراحل آماده‌سازي تيم ملي در راه جام ملت‌هاي آسيا گفت: فدراسيون فوتبال جهت حضور تيم ملي در جام ملت‌هاي آسيا با وجود همه سختي‌هايي که وجود داشت در اين مدت کارها را به خوبي پيش برد و اردوهاي خوبي را هم برگزار کرده بود تا تيم ملي بتواند به عنوان تيم نخست آسيا با آمادگي کامل در مسابقات ظاهر شود.

وي اضافه کرد: در اين مدت تمام رسانه‌هاي استراليايي از تيم ملي ايران تحليل مثبتي داشتند و با توجه به اينکه تيم کشورمان سرگروه شده بود از آن به عنوان يک پاي فينال ياد کرده بودند. از طرفي حضور تماشاگران پرشمار ايراني هم باعث شده بود تا در بخش اسپانسر به کنفدراسيون فوتبال آسيا کمک شود.

دبير فدراسيون فوتبال خاطرنشان کرد: ما در سه بازي ابتدايي 9 امتياز کرده بوديم و جاي تعجب داشت که کنفدراسيون فوتبال آسيا چطور از همان داور ديدار ايران برابر بحرين در اين مسابقه استفاده کرد. چگونه است داوري که عليه سرمربي ايران گزارش کرده بود براي اين مسابقه هم انتخاب شد؟

نبي در اين باره همچنين گفت: در چگونگي انتخاب داور و چيدمان داوري عدالت اجرا نشده است. حقايق اين بازي نيز براي همه کساني که در ورزشگاه بودند و ميليون ها نفر که از تلويزيون بازي را ديدند کاملا مشخص است. تصميمات داور عليه ايران علاوه بر بي عدالتي، بي احترامي به هواداران ايران و حتي رسانه‌ها بود. من باز هم اين سوال را مي پرسم که چگونه اين داور را براي بازي ايران و عراق در نظر گرفته بودند؟

وي تصريح کرد: ما در خصوص اين داور شکايت خود را به AFC ارسال مي کنيم تا وي را محروم کنند. کميته داوران کنفدراسيون فوتبال آسيا هم بايد پاسخگوي عملکرد نامطلوب اين داور باشد. حتي اگر نياز باشد براي رسيدگي اين موضوع با رئيس يا دبير کل AFC ملاقات خواهيم کرد.

دبيرکل فدراسيون ايران ضمن قدرداني از ايرانيان مقيم استراليا به خاطر حمايت از تيم ملي گفت: آنها در اين مدت سنگ تمام گذاشتند. همين جا هم از همه ايرانيان سراسر جهان عذرخواهي مي کنم اگرچه اين بازيکنان تمام تلاش خود را کردند و اگر بازيکن ما اخراج نمي‌شد، مي توانستيم برنده بازي باشيم.
نظرات بینندگان