arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

رويانيان: وزير بايد انتقادپذير باشد/ با اين روش هيچ کس سرخابي ها را نمي خرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس گفت:وزارت ورزش مقابل ما موضع مي گيرد، انگار که ما در اين طرف رود ايستاده ايم و با توپ و تفنگ به آن طرف گلوله و تير پرتاب مي کنيم.

سردار محمد رويانيان در ارتباط با مرحله دوم مزايده خصوصي سازي باشگاه هاي پرسپوليس و استقلال اظهار داشت: بنده در جريان اين موضوع نيستم که تا اين لحظه چه تصميمي از سوي گروهي که براي خريد امتياز باشگاه پرسپوليس تشکيل داديم اتخاذ شده است.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا از سوي حسين هدايتي، علي پروين و خود او پيشنهادي براي خريد امتياز باشگاه پرسپوليس به سازمان خصوصي ارائه شده يا نه عنوان کرد: من اصلا در جريان اين مسائل نيستم، ضمن اينکه ما هر چه مي گوييم به گونه ديگري از آن برداشت مي شود.

مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس در اين باره که در مرحله اول مزايده هيچ پاکتي به سازمان خصوصي سازي ارائه نشد، تصريح کرد: اين بار هم هيچ کس براي اين کار پا پيش نمي گذارد چراکه راهي که براي فروش باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس در نظر گرفته شده راه درستي نيست. راه هاي بهتر و اصولي تري وجود دارد، گرچه متاسفانه با توجه به شرايط موجود نمي توانيم در ارتباط با آنها شفاف سازي کنيم.

رويانيان تاکيد کرد: متاسفانه نمي شود حرف زد چون بلافاصله عليه ما موضع گيري مي شد. ما تا مي خواهيم اظهارنظر کنيم وزارت ورزش موضع مي گيرد، انگار که ما در اين طرف رود ايستاده ايم و با توپ و تفنگ به آن طرف گلوله و تير پرتاب مي کنيم.

وي خاطرنشان کرد: اين حق کارشناسان و پيشکسوتان است که نقطه نظرات خود را بگويند. وزير هم بايد نقدپذير باشد، بايد کمک پذير باشد، بايد از دايره اتحاد خارج نشود، ما همه فرزند انقلاب و نظام هستيم، پس تک تک ما هدف يکسان داريم. چرا وقتي يک نفر حرفي برخلاف ميل دوستان حاضر در وزارتخانه مي زند سريع عليه او موضع مي گيرند؟ زود حساس مي شوند؟

سردار ادامه داد: به خدا قسم اين روشش نيست. روش فروش اين دو باشگاه کاملا واضح و مبرهن است. راه آن بسيار ساده است. راه رسيدن به درآمدزايي و هر آنچه که از فروش اين دو باشگاه مد نظر وزارت ورزش است اما کسي نمي خواهد از راه اصولي اش به اين موضوع ورود کند.

رويانيان در پايان گفت: تا اين موضع گيري ها و اين طرز نگاه وجود دارد نه خريداري پا پيش مي گذارد و نه حرکت مثبتي در اين جهت انجام خواهد شد. همين!

منبع : کاپ
نظرات بینندگان