arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۶
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۱ - ۰۴ بهمن ۱۳۸۹

ایت الله علوی گرگانی: درد جامعه اين است که هيچ‌کس به حق خود قانع نيست

آيت‌الله العظمي علوي گرگاني گفت: امروز درد جامعه اين است که هيچ‌کس به حق خود قانع نيست و هر کسي مي‌خواهد به حقوق ديگران تجاوز کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آيت‌الله العظمي علوي گرگاني گفت: امروز درد جامعه اين است که هيچ‌کس به حق خود قانع نيست و هر کسي مي‌خواهد به حقوق ديگران تجاوز کند.

به گزارش خبرگزاري انتخاب، اين مرجع تقليد شب گذشته ـ يكشنبه ـ در ديدار مسئولان برگزاري جشنواره قرآني «مدهامتان» استان هرمزگان، اظهار كرد: گزارشاتي که راجع به فعاليت‌هاي فرهنگي صورت گرفته و در اين استان ارائه شد، نشانگر برکات نظام جمهوري اسلامي است.

وي افزود: اگر مسئولان در هر کاري به وظيفه خود خوب عمل کنند، شرايط از وضع فعلي نيز بهتر خواهد شد و اميدواريم چنين شود.

علوي گرگاني درادامه خاطرنشان كرد: امروز مشکل جوامع بشري اين است که هيچ‌کس به حق خود قانع نيست و هر کسي مي‌خواهد به حقوق ديگران تجاوز کند. اگر اين‌گونه نبود، نيازي به دادگاه‌ها و قوه قضاييه وجود نداشت.

اين مرجع تقليد با تاكيد بر نقش و تاثيرگذاري علما و رهبران ديني جامعه در اين شرايط ، ادامه داد: به فرموده رسول گرامي اسلام(ص)، اگر دو گروه اصلاح شوند، جامعه اصلاح خواهد شد که يکي علماي ديني و ديگري حکما و مسئولان هستند. بر اين اساس بايد نسبت به جايگاهي که در آن قرار داريم، حساس باشيم.

وي خطاب به استاندار و مسئولان استان هرمزگان، ابراز كرد: عملکرد شما به‌ويژه در بخش فرهنگي نشان از آن دارد که نسبت به وظايف خود آگاهي داريد.

علوي گرگاني تاكيد كرد: پشت ميزي که هستيد، خود را گم نکنيد و علاوه بر آن اخلاص را سرلوحه کار خود قرار دهيد.

به گزارش ايسنا به نقل از مركز خبر حوزه، اين مرجع تقليد گفت:‌ جمهوري اسلامي ايران، نظام ولايت فقيه است و مسئولين خوبي در آن مشغول کار هستند و اميدواريم خداوند اين نظام را به دست امام زمان(عج) برساند.
نظرات بینندگان