arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۹ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۴

انتقاد حزب‌الله از سکوت بين‌المللي در قبال تجاوز عربستان به يمن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 حزب الله لبنان با صدور بيانيه‌اي قطعنامه شوراي حقوق بشر را عليه خود رد کرده و سکوت جوامع بين‌المللي در قبال جنايات گرو‌ه‌هاي تروريستي و تجاوز عربستان به يمن انتقاد کرد.

به گزارش سايت خبري النشره، حزب الله لبنان با صدور بيانيه‌اي مخالفت خود را با قطعنامه شوراي حقوق بشر که در آن به نقض حقوق بشر در سوريه متهم شده بود رد کرد.

در بيانيه حزب الله آمده است: اين قطعنامه بيانگر تسلط آمريکا و صهيونيست‌ها بر نهادهاي بين المللي است که باعث مي‌شود چنين قطعنامه‌هاي ناعادلانه‌ و غيرمشروعي منتشر شود. ما اين قطعنامه را بي معني و بي اعتبار مي‌دانيم.

حزب الله تاکيد کرد: مشارکت تعدادي از کشورهاي منطقه در تصويب اين قطعنامه بيانگر ناراحتي عميق آن‌ها از نقش بزرگ حزب الله در مقاومت عليه دشمن صهيونيستي است و اين مساله تنها به پايداري ما در خط مقاومت و جهاد مي‌انجامد.

حزب الله همچنين از کشورهايي که با صدور اين قطعنامه مخالفت کردند تشکر کرده و عنوان داشت:‌ما سکوت بين المللي در قبال جنايت هاي روزانه دشمن صهيونيستي عليه ملت فلسطين را محکوم مي کنيم. ما همچنين شاهد سکوت بين المللي در قبال جنايت‌هاي کشورها و گروه‌هاي تروريستي عليه ملت‌ها و منافع آن‌ها و از جمله تجاوز عربستان و آمريکا عليه ملت مظلوم يمن هستيم.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان