arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۴ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴

عابديني: فقط پاکت هدايتي در مزايده با مدارک کامل ارائه شد/ به هواداران تبريک مي‌گويم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مديرعامل اسبق باشگاه پرسپوليس، گفت: در مزايده روز گذشته باشگاه پرسپوليس و استقلال فقط پاکت شرکت استيل‌آذين ايرانيان که متعلق به حسين هدايتي است مدارکش کامل و بي‌نقص بود.

امير عابديني در مورد نحوه برگزاري مزايده روز گذشته دو باشگاه پرسپوليس و استقلال گفت: پاکت‌ها در حضور نمايندگان باز شد و با حضور پوري‌حسيني رئيس محترم سازمان خصوصي‌سازي شاهد برگزاري مزايده خوبي بوديم اما يک نقطه ابهام در اين مزايده باقي ماند آن نقطه هم اينجاست که چرا پاکت يکي از شرکت‌کنندگان در مزايده با وجود آنکه فيش واريزي را به همراه نداشت مورد قبول قرار گرفت.

وي ادامه داد: در جلسه بازگشايي پاکت‌ها مشخص شد که فقط پاکت شرکت استيل‌آذين که متعلق به حسين هدايتي کامل و بدون نقص بوده است و فيش واريزي را هم در داخل پاکت قرار داده بودند و هيچ نقصي در مدارک هدايتي وجود نداشت.

در حاليکه پاکت خريدار باشگاه استقلال فيش واريزي نداشت اين پاکت خيلي راحت از مزايده کنار گذاشته شد و حتي اعلام هم شد اما مشخص نيست که پاکت خريدار ديگر که فيش بانکي و مبلغ واريزي را نداشت چرا همچنان در مزايده باقيمانده است زيرا طبق قانون اين مزايده بايد متقاضيان خريد تا روز سه‌شنبه پول خود را به حساب سازمان خصوصي‌سازي واريز مي‌کردند.

مديرعامل اسبق پرسپوليس که به عنوان نماينده پيشکسوتان در جلسه مزايده شرکت کرده بود با تبريک به هواداران ميليوني اين باشگاه گفت: بايد به هواداران تبريک بگويم زيرا به زودي زود هواداران مي‌توانند روزهاي تلخ گذشته را فراموش کنند و با حضور حسين هدايتي که به نمايندگي از طرف تمام پيشکسوتان پرسپوليس براي خريد پرسپوليس اقدام کرد مي‌توان آينده روشني را متصور بود. آينده‌اي که پرسپوليس به جايگاه واقعي‌اش برگردد و همان تيم مقتدر و سابق باشد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان