arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۰۰۲
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۳ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴

رازگشايي از خريدار 300 ميلياردي پرسپوليس که با پرايد رفت!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرآنلاين: عليرضا معظمي نيا متقاضي ناشناس خريد پرسپوليس مي گويد اين قدر دلش از برخوردها شکسته که ديگر از آمدن به فوتبال پشيمان شده است!

عليرضا معظمي نيا گفت که سرمايه داري مقيم ترکيه است و در 47 سالگي به قصد کمک وارد بازي خريد پرسپوليس شده بود اما وقتي برخوردها را ديد در نامه اي رسمي به پوري حسيني از اين کار انصراف داده است. در بخشي از اين گفت و گو که صبح يکشنبه منتشر مي شود ، معظمي نيا درباره نامه انصرافش از حضور در مزايده گفت:«من برخوردهايي ديدم که اصلا دلم را زد. من آمده بودم که کمک کنم اما انواع و اقسام تهمت ها را در 24 ساعت شنيدم. من تمام مراحل قانوني را طي کرده بودم اما شرايط طوري بود که يک روز ديرتر پول مان را به حساب سازمان خصوصي سازي داديم چون خودم ايران نبودم.»

او درباره ماجراي پرايد هم گفت:«راننده ام مرا با بنز اس 500 سر خيابان سازمان خصوصي سازي بود اما اين قدر آنجا شلوغ بود و خبرنگاران تعدادشان زياد بود که نزديک بود آسانسور سقوط کند و همه ما را به کشتن بدهد. بعد هم براي فرار از اين شلوغي ماموران امنيتي مرا با پرايد بردند و به ماشينم رساندند. بعد نوشتند که من با پرايد آمده بودم! يا مثلا نوشتند صلاحيت مالي من رد شده درحالي که من به عکس ساير بزرگواران با سهميه هاي خودم وارد شدم.اتفاقا اينهايي که مي گويند مرا نميشناسند ، خيلي خوب من و خانواده ام را از آن قديم ها مي شناسند .»
نظرات بینندگان