arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۹ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴

حضور همراه اول در نمایشگاه بین المللی کتاب با شعار «نوترینو شو»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به منظور ارائه خدمات به بازديدكنندگان، همراه اول در نمايشگاه بين المللي كتاب امسال حضور  دارد.

به گزارش اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه كشور، با برپايي ۴ غرفه در بيست و هشتمین نمايشگاه بين المللي كتاب تهران که در مصلی برگزار می شود، به بازديدكنندگان خدمات ويژه ارائه مي كند.

همراه اول که امسال با شعار «نوترینو شو» در نمایشگاه کتاب حضور دارد، با ارائه خدماتي نظير فروش سيم كارت دانشجو، تعویض سیم کارت های معمولی با سیم کارت (4G)Usim، ارائه خدمات 3G و 4G (نوترینو)، ارائه خدمات وای فای همراه اول، فروش اقساطی سیم کارت های دائمی، فروش باندلینگ محصولات نوترینو، ارائه خدمات ارزش افزوده و پاسخگويي و راهنمايي مشتركين حاضر در نمايشگاه، آخرين دستاوردها و سرويس هاي نوين خود را در معرض ديد بازديدكنندگان قرار مي دهد.

بر اساس این گزارش، امسال اپراتور اول، با نصب ۶ آنتن اضطراري، علاوه بر توسعه ظرفیت شبکه، سعي در پوشش هرچه بهتر فضاي نمايشگاه دارد. بازدیدکنندگان از طریق این آنتن ها می توانند از خدمات نسل های ۳ و ۴  تلفن همراه استفاده کنند. علاوه بر این، جهت رفاه حال مشترکین همراه اول در نمایشگاه، سرویس «وای فای آفلودینگ» راه اندازی شده است.

 همراه اولی ها برای استفاده از خدمات این شرکت، می توانند به غرفه های همراه اول در نمایشگاه کتاب، واقع در جنب متروی شهید بهشتی، جنب متروی مصلی و ۲ غرفه در ورودی شبستان مراجعه کنند.  

بيست و هشتمین نمايشگاه بين المللی كتاب تهران، از روز چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ماه، به مدت ۱۰ روز، در مصلي بزرگ تهران برگزار مي شود.


نظرات بینندگان