arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴

نوري: استقلال براي ما تمام شد و به الهلال فکر مي‌کنيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خوشحالي برد مقابل استقلال براي ما تنها 24 ساعت اهميت دارد و بعد از آن فقط به بازي با الهلال در ليگ قهرمانان آسيا فکر مي‌کنيم.

محمد نوري درخصوص پيروزي تيم پرسپوليس مقابل استقلال و همچنين ديدار اين هفته اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا مقابل الهلال عربستان صحبت‌هايي کرد که در زير مي‌خوانيد:

از برد دربي ديروز مقابل استقلال صحبت کن.

بازي خوبي انجام داديم و 2 تيم در آخرين بازي ليگ فوتبال بازي مي‌کردند و اين قسمت ما شد که از موقعيت‌هايمان استفاده کنيم و بازي را ببريم. در اين بازي از موقعيت‌هايمان استفاده کرديم و تدابير تاکتيکي برانکو را در زمين پياده نموديم و توانستيم اين بازي مهم را ببريم تا دل هوادارانمان در پايان ليگ شاد شود.

البته خيلي ها مي‌گفتند که دربي ديروز بي‌خاصيت بوده خودت اين حرف را قبول داري.

من نمي‌دانم منظور کساني که مي‌گويند دربي بي‌خاصيت بوده چيست اما دربي هميشه دربي است و اگر به قول اين افراد اين بازي بي‌خاصيت بوده پس چرا اين همه تيتر رسانه‌ها در اين چند روز درباره اين بازي بوده است؟ به نظر من دربي هميشه حساس است و حتي ديديد که در يک تورنمنتي مثل جام ولايت هم که تاثير در جدول مسابقات نداشت چقدر حساسيت به ميان آمد. هيچ وقت دربي بي‌خاصيت نيست و براي هواداران هميشه اين بازي مهم ترين ديدار است.

به نظر مي‌رسد برگزاري دربي در هفته پاياني ليگ براي پرسپوليس خوش يمن بوده چرا که اين تيم درسال 76 در هفته پاياني استقلال را برد و ديروز هم در آخرين ديدار ليگ از سد اين تيم گذشت.

بله شايد هفته پاياني ليگ براي ما خوش يمن بوده اما ما همه تلاشمان را کرديم تا اين بازي را ببريم و الان همه فکر ما بازي با الهلال عربستان در ليگ قهرمانان آسيا است.

درگيري آخر بازي براي چه بود؟

راستش من نفهميدم چرا آن اتفاق‌ها به وجود آمد چرا که رفتم که با داور دست بدهم اما ديدم همه با هم درگير شده‌اند و در متن ماجرا نبودم اما به ميان بازيکنان رفتم تا آنها را جدا کنم و اتفاق بدتري رخ ندهد.

به نظر مي‌رسد پرسپوليس با برانکو روزهاي آرامتري را پشت سر مي‌گذارد.

از زماني که برانکو به پرسپوليس آمده به وضعيت تيم نظم داده و بايد بگويم که با حضور برانکو شخصيت پرسپوليس بهتر شد و شک نکنيد که اگر ليگ ادامه داشت ما مي‌توانستيم نتايج بهتري بگيريم چرا که به بردن عادت کرده‌ايم و مي‌توانيم همين روند را ادامه دهيم و اميدوارم که سال آينده بازيکناني که برانکو مي‌خواهد جذب تيم شوند تا تيم قدرتمندي در فصل آينده داشته باشيم.

درباره بازي با الهلال در ليگ قهرمانان آسيا که اين هفته برگزار مي‌شود هم صحبت کن.

بحث اين بازي با دربي يا ساير بازي‌ها فرق مي‌کند چرا که بايد در يک بازي رفت و برگشت با الهلال که قويترين تيم آسيا است بازي کنيم و قطعا بازي سخت و سنگيني خواهيم داشت اما اين تيم حتما آناليز خواهد شد و مي‌دانيم که نقاط ضعف و قوتشان در بازي چيست ما بايد در بازي رفت آنها را ببريم و در تهران گل نخوريم تا کار راحت‌تري براي بازي برگشت داشته باشيم و در اين راه به حمايت هوادارانمان هم نياز داريم تا 100 هزار نفري از ما حمايت کنند تا از اين مرحله هم سربلند بيرون بياييم.

خيلي‌ها معتقدند که پرسپوليس با گذر از الهلال عربستان کار راحتي براي رفتن به جمع 4 تيم برتر قاره آسيا دارد چقدر اين صحبت را قبول داري؟

ما بايد اول به فکر بردن الهلال باشيم و سپس به آينده فکر کنيم اين تيم بازيکنان خوب خارجي دارد و اگر بتوانيم آنها را حذف کنيم ادامه بازي‌ها به سال آينده موکول مي‌شود که پرسپوليس مي‌تواند با يک يارگيري خوب و تقويت تيم خودش را بالا بکشد اما در حال حاضر فقط بايد به بازي با الهلال فکر کنيم. ما ديروز هم استقلال را در آرامش برديم و همه تمرکز ما الان معطوف به بازي با الهلال است اما خوشحاليم که دل هواداران را شاد کرديم و خوشحالي ما از برد مقابل استقلال فقط براي 24 ساعت است و بعد از آن ديگر به اين بازي فکر نمي‌کنيم و همه فکر ما فقط به بازي در آسيا است.

قول گذر از الهلال را به هواداران پرسپوليس مي‌دهي؟

من قول داده بودم که پرسپوليس از گروهش در ليگ قهرمانان آسيا صعود مي‌کند و گفته بودم استقلال را هم مي‌بريم که ديديد هر دو مورد درست اتفاق افتاد و الان هم قول مي دهيم که تمام تلاشمان را بکنيم تا از صد الهلال بگذريم و در اين راه نياز به حمايت از هوادارانمان هم داريم تا بتوانيم در رفت و برگشت از اين مرحله هم عبور کنيم.

امسال هرگاه محمد نوري شرايط خوبي داشت پرسپوليس برنده بود آيا هواداران منتظر يک باري فوق‌العاده از کاپيتان تيمشان در بازي با الهلال داشته باشند؟

قطعا همه تلاشم را مي‌کنم تا فوق‌ستاره بازي با الهلال باشم و براي اين بازي توان و انگيزه زيادي خواهم گذاشت چرا که اين بازي بحث ملي است و چشم همه به ديدار ما با الهلال خواهد بود.

در پايان اگر صحبت خاصي داري بگو.

بايد يادي کنم از مرحوم مهدي نفر که جايش در اين روزها در کنار پرسپوليس خالي است او زحمات زيادي براي پرسپوليس کشيد و هميشه حقايق را مي نوشت و اميدوارم روزي پسرش چه در فوتبال و چه در کار خبرنگاري جاي او را پر کند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان