arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۷ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۴

بارش پراکنده و گرد و خاک در تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از بارش پراکنده و وزش باد در شمال شرق و جنوب شرق کشور طی روزهای دوشنبه و سه شنبه(18 و 19 خرداد ماه) خبر داد.
 
احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا، افزود: براساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی از مناطق سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی، زاگرس مرکزی و جنوبی ابرناکی، بارش پراکنده، گاهی رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود.
 
وی در ادامه گفت: دوشنبه شدت بارش علاوه بر سواحل دریای خزر در شمال شرق کشور نیز می باشد. طی دو روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان های البرز، تهران، قزوین، قم، مرکزی، شمال اصفهان و سمنان وزش باد وگرد و خاک پیش بینی می شود.
 
مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اضافه کرد: طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در استان‌های واقع درشمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی نقاط با گرد وخاک همراه خواهد بود، بویژه در شمال سیستان و بلوچستان، منطقه زابل، توفان گردوخاک دور از انتظار نیست.
 
وی تاکید کرد: طی سه روز آینده در استان‌های جنوب غرب و جنوب کشور پدیده گرد وغبار و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نخواهد بود.
 
به گفته وظیفه، دریای خزر فردا مواج است. از روز سه‌شنبه تا اواخر هفته سواحل دریای عمان و شرق تنگه هرمز نیز مواج خواهد بود.
 
وظیفه در پایان درباره هوای استان تهران گفت: طی دوشنبه و سه‌شنبه آسمان تهران نیمه ابری همراه با بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا در این دو روز در گرمترین ساعت به 35 درجه و در خنک‌ترین زمان به 25 درجه سانتیگراد می‌رسد.
نظرات بینندگان