arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۹ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۴

اتقای LG G2 mini به ورژن آبنبات چوبی

ال جی در فروردین ماه سال 93، نسخه‌ مینی پرچم‌دار خود را به نام "LG G2 mini" روانه‌ی بازار کرد تا بتواند اولین نسخه‌ مینی خود را تولید کرده باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شرکت ال جی مانند بسیاری از سازنده‌های دیگر تلفن همراه نسخه‌ کوچک شده‌ پرچم‌دار خود را برای کسانی که توان خرید پرچم‌دار این شرکت را ندارند تولید کرد.

ال جی در فروردین ماه سال 93، نسخه‌ مینی پرچم‌دار خود را به نام "LG G2 mini"  روانه‌ی بازار کرد تا بتواند اولین نسخه‌ مینی خود را تولید کرده باشد.در واقع ال‌جی رویه‌ سونی را در ساخت نسخه‌ مینی پرچم‌دار خود در پیش نگرفت و مانند کمپانی‌های دیگر، بسیاری از ویژگی‌های LG G2 mini را نسبت به پرچم‌دار سال 2013 خود، کم کرده است.

اما تفاوت بزرگی که LG G2 mini با سایر مینی‌های بازار دارد،اندازه‌ بزرگ آن می‌باشد.اکثر نسخه‌های مینی پرچم‌داران مانند گلکسی S4 mini و hTC One mini اندازه ای برابر با 4.3 اینچ دارند و در موردی استثنایی، hTC One Mini 2 صفحه نمایشی با اندازه‌ی 4.5 اینچ دارد،اما ال‌جی اندازه‌ی LG G2 mini را به 4.7 اینچ رساند تا تعجب همگان را برانگیزد.

LG G2 mini  به ورژن آپنبات چوبی ارتقا می یابد

در واقع تصور عامه‌ی مردم از کلمه‌ "مینی" اندازه‌ی کوچک می‌باشد که ال‌جی هم این اصل را به خوبی رعایت نموده است.LG G2 mini با صفحه نمایش 4.7 اینچی،نسبت به  G2  با اندازه  5.2 اینچ کوچک به حساب می‌آید؛ چرا که اختلاف 0.5 اینچی می‌تواند فاصله‌ نسبتا خوبی بین نسخه‌ مینی و اصلی این دو گوشی باشد، اما برندهای دیگری چون سامسونگ و سونی این اختلاف را به 0.7 اینچ رسانده‌اند. پس به راحتی می‌توان لقب"بزرگ‌ترین مینی بازار" و یا "مینی بزرگ" را به LG G2 mini اختصاص داد.


این گوشی دارای اندروید نسخه " 4.4 KitKat " است اما خبر های منتشر شده حاکی از ارتقا یافتن این گوشی به نسخه های بالاتر است.



ال جی مینی G2 این ماه به ورژن آپنبات چوبی ارتقا می یابد

بنا بر گزارش‌ها شرکت ال جی قصد دارد تا پرچم دار مینی خود را تا پایان این ماه به ورژن آبنبات چوبی ارتقا دهد.این شرکت اعلام کرده است.
نظرات بینندگان