arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۲ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۴

پیشگویی‌ها برای آخردنیا

ترویجی دنیا خبر فرارسیدن آخر دنیا در پاییز امسال و در تاریخ بین ۲۲ تا ۲۸ سپتامبر شایع شده است. طرفداران تئوری توطئه گرانه معتقد هستند که سه ماه دیگر یک شهاب سنگ غول آسا به سطح کره زمین برخورد می کند و در نتیجه آن تمام دنیا از بین می رود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک کارشناس خودخوانده در حوزه فضانوردی نیز تایید کرده است که آخر دنیا طبق کتاب انجیل به زودی فرا می رسد. به اعتقاد وی، پس از سقوط این شهاب سنگ به زمین، عصر «سوگ هفت ساله» فرا می رسد.

گفتنی است که کارکنان ناسا از این نقطه نظر حمایت می کنند. دانشمندان می گویند که بیشتر ستاره ها در فضای اتمسفر آتش می گیرند. این مساله باعث از دست رفتن لایه محافظ کره زمین می شود.

طبق اطلاعات ما، در چندصدسال آینده هیچ برخوردی با شهاب سنگ های بزرگ وجود نخواهد داشت. یکی از کارکنان ناسا می گوید که همکارانش دایما در حال طراحی تکنولوژی جدید هستند و همین مساله تخمین خطر سقوط شهاب سنگ ها را به طرف زمین به حداقل می رساند.

به هر حال، سخنان دانشمندان چندان مورد تایید پیشگویان آخر زمان نیستند. بلاگر ها می گویند که شاید برخورد دهنده هادرونی بزرگ بیشترین نقش را در این حادثه داشته باشد.

این اولین بار نیست که توجه رسانه ها به مساله آخر زمان جلب می شود. سال ۲۰۱۱ هم یک موعظ مسیحی از امریکا به نام جارولد کمپینگ از رادیو اعلام کرد که روز ۲۱ مه ۲۰۱۵ آخر زمان می شود. بسیاری از همکارانش نیز از او حمایت کردند، اما وقتی تا ماه ژوئن زنده ماندند، تعجب کردند.
نظرات بینندگان