arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۱ - ۱۳ تير ۱۳۹۴

سرمربي تيم ملي ايران: در برابر بهترين دفاع جهان عالي بوديم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت : در برابر بهترین دفاع جهان باکسب 82 درصد موفقیت عملکرد خوبی داشتیم.

به گزارش انتخاب؛‌ اسلوبودان کواچ در نشست خبری پس از برتری سه برصفر تیمش برابر روسها افزود: شاگردانم عملکرد فوق العاده ای داشتند و با 82 درصد موفقیت در حمله برابر بهترین دفاع جهان بازی کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: به همه نشان دادیم ایران در سطح بالایی والیبال بازی می کند و باید به این تیم احترام بگذارند.

وی گفت: قبل از این دیداربه بازیکنان گفتم که مسوولیت سنگینی دارند و باید به پیراهن تیم ملی، 15 هزار تماشاگر سالن و 50 میلیون بیننده تلویزیونی احترام بگذارند و خوب بازی کنند.

کواچ در پاسخ به این سووال که تیم در چه بخش هایی موفق نبود که شاید صعود نکنیم گفت : در گروه سختی قرار داشتیم و حتی از عملکرد سال قبل بهتر بودیم شاید یک قدم مهم در برابر لهستان را خوب برنداشتیم اما در دیگر مسابقه ها خوب بودیم.

وی اضافه کرد: شاید افتخار باشد که در همه زمینه ها فکر کنیم بهترین هستیم اما تیم ایران یک تیم تازه به قدرت رسیده در جهان است و هر روز باید قدم هایی برای بهتر شدن بردارد.

وی درخاتمه ازخبرنگاران پرسید واقعا درک می کنید پیروزی بر قهرمان جهان و المپیک چیست؟ تیم ایران به این موفقیت دست یافت و این بسیار مهم است.
نظرات بینندگان