arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۰۹ - ۱۸ تير ۱۳۹۴

تلاش جنون آمیز برای تجاوز به دختر دوچرخه سوار

زن جوان دوچرخه سوار در مسیر خود متوجه مرد مهاجمی شد که با سوء قصد شیطانی وی را هدف گرفته بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
زن جوان دوچرخه سواری که در حال عبور از کنار مسیر گل کاری شده در پارک مرکزی منچستر بود، مورد حمله وحشیانه "بوگدان دریز الیو" 25 ساله قرار گرفت که در کمین وی پنهان شده بود.

بنابر این گزارش، وی با قصد تعرض و سوء استفاده جنسی از دختر جوان دوچرخه سوار، پس از حمله ور شدن به وی با ضرب و شتم و پاره کردن لباس و پوشش‌های وی قصد رسیدن به اهداف شیطانی خود را داشت.
 

یکی از دوربین‌های حفاظتی نصب شده در مسیر عبور دوچرخه سوارها در این پارک در شرایطی از لحظه به لحظه این عمل وحشیانه و بی شرمانه فیلم ضبط می‌کرد که نگهبانان شاهد آن بودند.

بعد از حضور پلیس به درخواست نگهبانان، "بوگدان دریز الیو" 25 ساله در محل حادثه حین ارتکاب جرم دستگیر شد.
 



به گزارش پلیس، قربانی این حادثه هر روز صبح به قصد ورزش صبحگاهی دقایقی را صرف دوچرخه سواری در پارک مرکزی منچستر می‌کرد و این اولین باری بود که با چنین صحنه‌ای روبرو می‌شد.

بر اساس تصاویر ضبط شده دوربین‌های امنیتی در پارک که در دادگاه منچستر پخش شد، دختر نوجوان پس از آن‌که حمله ناگهانی "بوگدان" منجر به زمین خوردن وی شد، تلاش می‌کرد خود را از سوء استفاده غیر اخلاقی وی نجات دهد.

بر اساس حکم قاضی، "وگدان وریز الیو" 25 ساله به عنوان مجرم خطرناک به اتهام ضرب و شتم و تجاوز به عنف در ملا عام، به چهار سال زندان محکوم شد.
نظرات بینندگان