arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۹ - ۲۰ تير ۱۳۹۴

مردی که با تصور مزاحمت مقتول برای همسرش دست به قتل زد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مردی که با تصور مزاحمت مقتول برای همسرش دست به قتل زده بود از سوی بازپرس سوم دادسرای جنایی تهران مجرم شناخته شد.

براساس شواهد موجود، این زوج جوان يكي به اتهام قتل عمد و ديگري به اتهام معاونت در قتل عمد به زودی پای میز محاکمه قرار خواهند گرفت تا در مقابل قضات دادگاه کیفری استان تهران از خود در برابر اتهاماتشان دفاع کنند.

مرد جوانی که در این پرونده متهم به قتل است احمد نام دارد و همسرش نیز فیروزه است. آنها 22 آبان ماه سال گذشته مرتکب قتل شدند و تحقیقات جنایی در کمتر از یکماه منجر به دستگیری آنها شد.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات در مورد این پرونده را زمانی آغاز کردند که کشف یک جسد سر بریده در یک پارکینگ عمومی در اتوبان رسالت به آنها گزارش شد، بنابراین کارآگاهان ویژه قتل پلیس اگاهی همراه بازپرس جنایی در محل کشف جسد حاضر شدند و جسدی که در صندوق عقب یک خودرو مزدا تیری گذاشته بود روبرو شدند.

در ادامه تحقیقات هویت مقتول به نام مهران مشخص شد و کارآگاهان پی بردند که خودرو مزدا تیری متعلق به خود مقتول 47 ساله است. در ادامه ارتباطات مقتول خیلی زود سرنخهایی به کارآگاهان داد و مشخص شد او با چند زن در ارتباط بوده است و پس از آن بود که احتمال ارتکاب قتل از سوی یکی از این زنان یا افراد نزدیک به آنها به عنوان یکی از فرضیات قوی قتل در دستور کار قرار گرفت.

در نهایت ساعت 22 آذرماه پارسال شوهر یکی از زنانی که با مقتول در ارتباط بود به عنوان مظنون اصلی بازداشت شد. او در ابتدا منکر اطلاع از موضوع بود اما در نهایت پس از چند جلسه بازجویی لب به اعتراف گشود و به قتل اعتراف کرد و گفت: چند ماه قبل همسرم گفت مدتی است فردی برای او مزاحمت ایجاد کرده و من مدتی با اس ام اس با او در ارتباط بودم و خود را به عنوان زنی معرفی مردم که یکی از دوستانم او را به من معرفی کرده است در نهایت هم با او قرار گذاشتم و او را به قتل رساندم.

این مرد جوان در مورد نحوه قتل نیز توضیح داد: مقتول را به خانه‌ام در میدان هروی دعوت کردم و وقتی وارد شد ابتدا با یک چیزی شبیه میله ضربه‌ای از پشت به او زدم و بعد پیکر نیمه جانش را به حمام بردم و سرش بریدم. بعد هم جنازه خون آلود را در سفره یکبار مصرف پیچیدم و داخل گونی گذاشتم بعد هم با کمک همسرم جنازه را در صندوق عقب ماشین خود مقتول گذاشتم و ماشین را هم در ک پارکینگ عمومی در اتوبان رسالت رها کردم.

در ادامه تحقیقات نیز زن جوان که مزاحمت مقتول را به شوهرش خبر داده بود مورد بازجویی قرار گرفت و ابتدا مزاحمت را مطرح کرد اما در ادامه تحقیقات مشخص شد ماجرا بیش از مزاحمت ساده بوده است و او مدتی با مقتول در ارتباط بوده است، ولی وقتی تمایل به ادامه ارتباط نداشته مقتول اصرار کرده است و او هم موضوع را با عنوان مزاحمت برای شوهرش شرح داده است. این زن همچمین در مورد نحوه آشنایی با مقتول نیز گفت: با او در خیابان آشنا شدم و پس از آن هم چند بار با هم ملاقات داشتیم.

با به دست آمدن این نتایج تحقیقات با بازسازی صحنه و بازجویی‌های مکرر ادامه یافت تا اینکه سرانجام تحقیقات جنایی تکمیل شد و به تشخیص بازپرس منافی آذر رییس شعبه سوم بازپرسی جنایی احمد قاتل تشخیص داده شد و همسرش نیز باید به اتهام معاونت در قتل باید پای میز محاکمه برود.
نظرات بینندگان