arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۷ - ۲۳ تير ۱۳۹۴

وزیر مسکن: پرهيز از اقدامات هيجاني در حوزه مسکن بعد از مذاكرات هسته‌اي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در هفته های آینده یک یا دو گزینه ریاست سازمان هواپیمایی را به هیئت وزیران معرفی می کند ، گفت: رفع تحریمها به معنای ورود کشور به عرصه جهانی است و بعد از توافق هسته ای باید در بخش مسکن از اقدامات هیجانی پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار انتخاب، عباس آخوندی در حاشیه نخستین جلسه ستاد ملی باز آفرینی پایدار محدوده ها و محله های هدف احیا و بهسازی شهری ایران که مروز در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد در جع خبرنگاران در خصوص تغییر رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: رئیس این سازمان باید با تصویب هیئت دولت تعیین شود و من نیز بنا دارم در هفته های آینده یکی دو نفر را معرفی کنم.

وی درباره وضعیت وزارت راه و شهرسازی بعد از مذاکرات هسته ای توضیح داد: در حوزه هوایی و 
سفر مه فرانسه که برای نوسازی ناوگان هوایی، ریلی، دریایی و حمل و نقل جادهای و شهری برگزار شد ، باید بگویم از هر گونه سرمایه گذاری رقابتی حمایت میکنم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برخی صنایع از جمله صنعت هوایی ذاتا بین المللی و جهانی هستند و این مذاکرات بر آنها اثرگذار است ، افزود : در برخی حوزه ها مانند مسکن مشکلات محلی تر است ، بنابر این در وزارت راه و شهرسازی تلاش می کنیم تا واسطه ها را که در این سالها برای ما مشکلاتی ایجاد کرده بود در دوره پساتحریم حذف کنیم. ضمن اینکه در بخش مسکن باید از اقدامات هیجانی پرهیز شود.

آخوندی با تاکید بر اینکه نباید در خصوص رفع تحریمها به مردم اطلاعات اشتباه داده شود ، اظهار کرد: رفع تحریمها به معنای ورود کشور به عرصه جهانی است و قرار نیست در جیب هر فرد پول گذاشته شود. شنیدم روز گذشته ارزش معاملات بورس 20درصد افزایش یافته است در حالی که این اقدامات هیجانی صحیح نیست و مردم باید از چنین رفتارهایی پرهیز کنند.

نظرات بینندگان