arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۱ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۴

داستان تلخ و تکراری کرار در استقلال !

جاسم کرار باز هم به دغدغه مسوولان استقلال تبدیل شده . هافبک پرحاشیه عراقی که سابقه مشخصی از ایجاد جنجال دارد چندین روز است که باشگاه استقلال را تحت تاثیر اعتراضات خود قرار داده .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جاسم کرار باز هم به دغدغه مسوولان استقلال تبدیل شده . هافبک پرحاشیه عراقی که سابقه مشخصی از ایجاد جنجال دارد چندین روز است که باشگاه استقلال را تحت تاثیر اعتراضات خود قرار داده . او که فقط یکی از حاشیه های پیش بینی شده استقلال برای فصل جاری است اجازه شروع لیگ را نداد و حسابی سر وصدا کرد.

از قرار معلوم عصبانیت کرار از دومساله بوده است ، اول تاخیر درپرداخت قسط اول قراردادش که قرار بود پنج شنبه انجام شود و دوم محرومیت عجیبی که به آن دچار است. او طبق محرومیتش فقط در ایران می تواندبرای استقلال بازی کند. جاسم کرار پنج شنبه و در روزهای آتی تلاش زیادی کرد که به پول برسد اما از آنجایی که حساب باشگاه خالی است انتظار بی جایی هم داشته است.

پرویز مظلومی هرچند مدعی شده بود که حاشیه های احتمالی استقلال را کنترل می کند اما عملا در کنترل کرار ناموفق بوده است. مظلومی البته احتمال حاشیه داخلی دیگری هم درون دروازه دارد که بعید است پس از جرقه خوردن آتش اختلاف میان دو دروازه بانش توانایی کنترل آن را داشته باشد. استقلال فعلا پول ندارد و تا وقتی که حساب اش پر نشود رفتار کرار همین طور خواهدبود. ماجرایی که شاید حق داشته باشد اما شرایط تیم را سخت و غیر قابل کنترل می کند.
نظرات بینندگان