arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۳ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۴

معتمدآریا: حذف تصویر و صدای من شوخی‌ست

فاطمه معتمد ‌آریا گفت: حذف تصویر و صدای من از تلویزیون شبیه یک شوخی من و صدا و سیما شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


صفحه خواندنی ها را از اینجا دنبال کنید

این بازیگر تئاتر‌ و سینما صبح 13 مرداد ماه در نشستی خبری فیلم «یحیی سکوت نکرد» در پاسخ به سوال ایسنا درباره حذف تصویر و صدای خود از تیزرهای تبلیغاتی این فیلم گفت: زمانی که آقای ضرغامی در صدا و سیما بود از او خواهش می‌کردم که باشد عیبی ندارد تصویر و صدای من را حذف کنید اما تیزر فیلم را پخش کنید، در حالی که الان شرایط این طور نیست.

او ادامه داد:الان در دوره‌ای هستیم که اتفاقات مهم زیادی در این مملکت رخ می‌دهد و تصویر من هم در رسانه‌های مختلف و روزنامه‌ها منتشر می‌شود. با این حال حذف اسم و تصویرم، ما را به رسانه‌های تصویری بی‌اعتماد می‌کند البته نه مرا چون این بی‌وفایی از طرف من نیست بلکه از طرف صدا و سیما است.

معتمد‌آریا همچنین درپاسخ به دیگر سوال ایسنا درباره اکران فیلم «یحیی سکوت نکرد» در گروه هنر و تجربه که سینماهای محدود و سانس‌های کمی را در اختیار دارد‌، گفت: به نظرم این فیلم در بهترین جای ممکن اکران می‌شود، چون توقعات از هنر و تجربه سوای اتفاقات سینمای معمول ماست. یعنی مخاطب این گروه دنبال فیلم متفاوت است و سطح توقعش نه فقط از محتوا بلکه از ساختار و موقعیت متفاوتی نیز است.

او افزود: بنابراین چه از نظر مالی و چه از نظر مخاطبان گروه هنر و تجربه موقعیت بهتری را برای اکران دارد، حتی خودم وقتی خبر نمایش فیلم را دراین گروه شنیدم بسیار خوشحال شدم. وقتی فیلم «من هم مادرزنم را دوست دارم» در سینما آزادی با پوسترها و تبلیغات بزرگ و پخش تصویر از مانیتور که کلاه‌های صورتی توردار وچین چینی خانم‌ها را نشان می‌دهد‌ پخش می‌شود،طبیعی است این فیلم‌ها تماشاچیان خاص خود را می‌طلبد در حالی که در قدیم این فیلم‌ها را فقط در یک سینما نشان می‌دادند و حالا خوشحال می شوم که «یحیی سکوت نکرد» در این سینماها نیست.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان