arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۰۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۲ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

معتاد با قمه به جان برادر افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: معتاد شیشه ای به منظور گرفتن هزینه تهیه موادمخدر مورد نیاز، با چاقویی نامتعارف (قمه مانند) به جان برادر افتاد اما به خواسته خود نرسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرهنگ ایرج خانی پور افزود: این حادثه روز پنجشنبه /22 مراد جاری/ در یکی از مناطق محروم و پر جمعیت شهر زنجان رخ داد و خوشبختانه با حضور به موقع پلیس، ماجرا ختم به خیر شد.
وی اظهار کرد: این فرد معتاد و سابقه دار وقتی اصرار و تهدیدهای خود را برای دریافت پول بی نتیجه می بیند، برای تسلیم کردن برادرش دست به چاقو می شود و وی را از نواحی مختلف بدن از جمله انگشتان پا، زیر پا و لگن زخمی می سازد.
خانی پور افزود: مضروب که خود را در چند قدمی مرگ می بیند برای رهایی از ضربات پی در پی چاقو بی درنگ به بیرون از منزل فرار می کند و ضارب نیز در پی او روان می شود و با مشاهده همسایه ها و مردم و ترس از حضور پلیس صحنه را ترک می گوید تا دستبند پلیس را بر مچ دست های خود نبیند.
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: وقتی عوامل پلیس به محل درگیری می رسند ضارب را که فردی 27 ساله بوده متواری شده می بینند و با اطلاع از اینکه وی به منزل پدری رفته برای دستگیری وی می شتابند.
خانی پور افزود: پلیس ها این فرد معتاد را در حالی می یابند که وی قصد داشت با تهدید سلاح سرد چاقو از پدر و مادر خود پولی را برای تهیه مواد به دست آورد و برای پایان دادن به ماجرا بلافاصله وارد عمل می شوند و نسبت به دستگیری متهم اقدام می کنند.
وی با یادآوری اینکه در این فاصله برادر مضروب به منظور مداوا و درمان راهی مرکز درمانی می شود، از خانواده ها خواست در مواظبت از فرزندان خود دقت لازم و کافی را داشته باشند و از معاشرت آنان با دوستان و افراد ناباب جلوگیری کنند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان