arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۱ - ۰۷ مهر ۱۳۹۴

سخنگوی ناجا: طی شش ماه ۴۱۰ کنسرت درخواست اجرا داشتند که تنها ۱۴ مورد اجرا نشد

سخنگوی ناجا با بیان اینکه در شش ماه گذشته 410 کنسرت درخواست اجرا داشتند، گفت: تنها 14 مورد اجرا نشد که از این 14 مورد تنها 6 مورد به دلیل برخورد اداره اماکن ناجا بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردار منتظرالمهدی در نشست خبری با اشاره به اینکه چهاردهمین نمایشگاه «ایپاس» از روز دوشنبه 13 مهر در قالب 305 غرفه با حضور 225 برند از 31 کشور در مصلی تهران برگزار می‌شود، افزود: آخرین برنامه هفته ناجا، روز پنجشنبه آینده تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا است.

وی افزود: در این هفته رانندگان خودرو و موتورسیکلت‌هایی که صرفا توسط ماموران راهنمایی و رانندگی به پارکینگ ارجاع داده شده اند، با قبض پارکینگ و عدم خلافی می‌توانند برای خلاصی خودرو و موتور مراجعه کنند. در این هفته برای ترخیص، ارایه بیمه نامه و معاینه فنی را نیاز نیست اما این تسهیلات شامل توقیفی ها توسط مراجع قضایی نمی شود. همچنین بخشودگی جرایم نداریم.

سردار منتظرالمهدی ادامه داد: در شش ماه گذشته 410 کنسرت درخواست اجرا داشتند که تنها 14 مورد اجرا نشد. از این 14 مورد تنها 6 مورد به دلیل برخورد اداره اماکن ناجا بوده است و 3 مورد خود گروه نرسیدند، 3 مورد حراست وزارت ارشاد ممانعت کرد و 2 مورد هم حکم قضایی داشت.

منتظرالمهدی با بیان اینکه راهور 277 نوع موتورسیکلت را شماره گذاری کرده است افزود: 10.5 میلیون موتورسیکلت توسط راهور در کل کشور پلاک شده است

وی با تاکید بر اینکه یک میلیون موتور در پارکینگ‌های ناجا توقیف هستند، اضافه کرد: تشديد برخورد يا موتور سواران در دستور كار قرار دارد و با جديت برخورد خواهد شد. مرگ و مير ناشی از موتورسيكلت طی ٥ سال كذشته 60 درصد كاهش يافت.

سخنگوی ناجا گفت: قرارگاه مقابله با مواد فروشان در نيروی انتظامی تشکيل شده است و در واقع بايد كمپ هايی اجرا شود تا خرده فروشان بعد از دستگيری به آنجا منتقل شود.

سردار منتظرالمهدی تاکید کرد: پلیس بازداشتگاه های ناجا را از خرده فروشان مواد مخدر پر خواهد کرد. پلیس آمادگی دارد در کسری از 10 روز تمام معتادان را جمع آوری کند اما بعدش اینها را چه کنیم؟ شرکای اجتماعی پلیس باید در این خصوص به میدان بیایند و اقدام کنند.

سخنگوی ناجا افزود: به خرده فروشان هشدار می دهیم؛ پلیس بازداشتگاه های ناجا را از خرده فروشان موادمخدر پر خواهد کرد.

وی در مورد اجرای طرح کاهش آلایندگی در شهر تهران افزود: بايد زير ساخت‌ها تشكيل شود تا بتوان اين طرح را اجرا كرد يعنی هر فرد به طی مسافت ١٠ دقيقه‌ای به وسيله نقليه عمومی بريد.
نظرات بینندگان