arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۶ - ۱۳ مهر ۱۳۹۴

فرمانده نيروي زميني ارتش: آماده‎ايم پيام سخت ايران را به حکام نالايق سعودي نشان‎ دهيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده نيروي زميني ارتش گفت: در ادامه تدابير و رهنمودهاي فرمانده معظم کل قوا آماده هستيم تا پيام سخت، قاطع و کوبنده ايران را به حکام نالايق سعودي نشان دهيم.

امير احمدرضا پوردستان فرمانده نيروي زميني ارتش در مراسم تشييع پيکر سرهنگ حاج سعيد جعفري که در حادثه دل‌خراش منا و در اثر بي‌کفايتي آل سعود به ديدار معبود شتافت، اظهار داشت: در کنار اين پيکر مطهر با خداوند عهد مي‌بنديم در ادامه تدابير و رهنمودهاي فرمانده معظم کل قوا، آماده هستيم تا پيام سخت، قاطع و کوبنده نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را به حکام نالايق سعودي نشان دهيم و اقتدار و عظمت سربازان اين مرز و بوم را به رخ آنان بکشيم و نشان دهيم که ارتش ايران همواره در خدمت اسلام و مستضعفين است.

وي تصريح کرد: دولت آل سعود نه تنها خادم‌الحرمين نيست بلکه بيشترين خيانت و جنايت را به مسلمين جهان مي‌کند، دولتي است که دستش تا مرفق به خون مردم بي گناه يمن آلوده است و با حمايت‌هاي همه جانبه خود از جبهه النصره مردم بي‌گناه سوريه را از بين مي‌برد همچنين با حمايت‌هاي بي شائبه از گروهک تروريستي داعش دستش به خون کودکان و زنان و مردم عراق آلوده است.

فرمانده نيروي زميني ارتش افزود: اين رژيم با به وجود آوردن طالبان کام مردم بي‌گناه افغانستان را به مرگ مي‌کشاند و تمام فعاليت‌هاي اين رژيم در راستاي خواسته‌هاي صهيونيست‌ها و آمريکا است، البته نشانه‌هاي زوال در سيستم نالايق آل سعود در حال مشاهده است و زمينه‌هاي فروپاشي اين رژيم آماده است.

امير پوردستان ضمن تسليت درگذشت سرهنگ جعفري به ساحت مقدس بقيه الله الاعظم (عج) و فرمانده معظم کل قوا و خانواده آن مرحوم که از کارکنان شايسته و فداکار نيروي زميني بود، گفت: اين عزيز، عرفات را به خوبي درک کرد و در کنار امام زمانش (عج) حاضر شد و قبل از ماه محرم با لبان تشنه همانند ابي‌عبدالله دعوت حق را لبيک گفت و به فيض ابدي رسيد و به بهشتي که مخصوص بندگان صالح الهي است سفر کرد.

لازم به ذکر است پيکر پاک سرهنگ حاج سعيد جعفري که 26 سال سابقه خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را داشت، در قطعه 50 گلزار شهداي بهشت زهراي تهران به خاک سپرده شد.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان