arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۳ - ۱۵ مهر ۱۳۹۴

نوباوه: افرادی نظیر رضائیان درمطبوعات فعالیت می کنند/فهرست 13 نفره جاسوس ها در اختیار وزارت ارشاد است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس می گوید: نمایندگانی که به وزرای ارشاد و اطلاعات درباره نفوذ عوامل بیگانه در روزنامه های زنجیره ای تذکر داده اند، نظر خود را در این تذکر اعلام کرده اند.

بیژن نوباوه وطن در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره به نامه تذکر 12 نماینده به وزرای ارشاد و اطلاعات درباره انچه که اعلام نفوذ صدها نفری سرویس‌های جاسوسی غربی در روزنامه‌ها و رسانه‌های داخلی عنوان شده و خواستار  مقابله جدی با این توطئه شدند  گفت:  ما نظرمان را در همان تذکر اعلام کرده  و به آقایان برای برخورد با این قضیه آدرس داده ایم.

وی در اسخ به این سئوال که وزیر ارشاد این موضوع را رد کرده و مستند نداسته اند، اظهار کرد:  ایشان ابتدا اینکه آقای جیسون رضائیان هم جاسوس است را نمی پذیرفت ولی الان دیگر علنی شده است که وی جاسوس اصلی آمریکایی هاست و به نظر ما ، نظیر رضائیان افراد دیگری در فضای رسانه ای کشور فعالیت دارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: لیست 13-12 نفره ای از این افراد اعلام  شده است که این مسئله تحت پیگیری است و وزرای مربوطه نیز از این موضوع اطلاع دارند.

گفتنی است؛ سی ام شهریور جاری، 12نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات و علی جنتی وزیر ارشاد اسلامی بر لزوم مقابله جدی با جریان صدها نفری نفوذی سرویس‌های جاسوسی غربی در روزنامه‌ها و رسانه‌های زنجیره‌ای تاکید کردند.
نظرات بینندگان