arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۸۱۸
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۰۸ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴

فردوسی پور در برنامه خندوانه : دوست دارم با هواپیما سقوط کنم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فردوسی پور پس از مدت ها در یک برنامه تلویزیونی حاضرشد و مصاحبه ای در مورد زندگی خصوصی اش داشت. او در یکی از آخرین برنامه هایی که از این سری خندوانه روی آنتن رفته میهمان رامبد جوان و برنامه اش بود. فردوسی پورکه پیش از این مدت ها بود در مصاحبه ای حاضر نشد بود روی آنتن آمد و سوال های نه چندان حاشیه ای رامبدجوان را پاسخ داد.

فردوسی پور در این برنامه از خواب های عجیب و غریب فوتبالی اش تعریف کرد، در مورد زندگی کردنش با فوتبال حرف زد. او مدل فوتبال نگاه کردن اش را توضیح داد و البته از کم حرف بودن اش گفت .

4 فوتبال همزمان

فردوسی پور در مورد مدل عجیب فوتبال نگاه کردنش توضیح داد:« من عادت دارم که با 3 تلویزیون به صورت همزمان فوتبال نگاه می کنم و گاهی هم از یک رادیو برای گوش کردن چهارمین فوتبال استفاده می کنم.فکر می کنم اگه یک نفری با من همخانه شود سرسام می گیرد و دیوانه می شود.

لیورپول و خواب عجیب عادل!

مجری برنامه نود در مورد علائق فوتبالی و البته خواب های عجیب اش گفت:« همه می دونن که من لیورپولی هستم . لیورپول یک بازیکن فندلاندی داشت که همه گزارشگرها او را هیپیا صدا می کردند . هیپیپا را با اچ وایوای پی آی ای می نویسند«hyypia» من خیلی سرچ کردم و از سفارت فندلاند درباره تلفظ اسمش پرسیدم و گفتند که هوپیاست . اتفاقا گزارشگرهای انگلیسی هم به او هوپیا می گفتند. من هم در گزارش هایم از تلفظ درست استفاده کردم . یه شب هوپیا به خوابم آمد وگفت :«دستت درد نکنه تو تنها گزارشگری هستی که اسم من رو درست تلفظ می کنی»

البته خواب های او در مورد لیورپول بیشتر هم بوده:« من خیلی خواب می بینم و البته خیلی هم لیورپولی هستم بارها هم خواب دیدم که عضو هیات مدیره یا مدیریت این تیم شده ام»

خواب های سانسوری فردوسی پور

خواب های ناتمام عادل و خواب های دوست داشتنی اش:« تقریبا همه ستاره های فوتبال دنیا رو خواب دیدم و با آنها بازی کرده ام به آنها گل زده ام(خنده) بعضی وقت ها خواب هایی دیدم که اصلا دلم نمی خواسته بیدارشوم .بعضی خواب ها هم هست که نمی شود اصلا تعریف اش کرد»

عادل فردوسی پور در این برنامه درباره خواب هایی که به بازی با ستارگان بزرگ دنیا ارتباط داشت نیز سخن گفت و گفت بعضی اوقات با توجه به چنین خواب هایی اصلا دوست ندارم بیدار شوم.

موهایم سفید شده

عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه درباره حمایت هایی که از او طی این مدت از او شده گفت:«من طی این مدت بارها از سوی خیلی ها اذیت شدم. از رییس سازمان تربیت بدنی تا نمایندگان مجلس و ... اما مدیران سازمان از من حمایت کردند، چون خیلی سالم کار کردم از موقعیتی که داشتم استفاده هم نکردم چه برسد به اینکه بخواهم سواستفاده کنم. فردوسی پور در ادامه درباره سلامت کاری اش گفت: در یک برنامه پربیننده مسلما پیشنهادات اغوا کننده و بی شرمانه ای شده اما هیچ وقت حاضر نشدم از آن سواستفاده کنم چون احساس می کنم شان برنامه و شان خودم پایین می آید.»

راز ماندگاری برنامه نود

مجری نود درباره راز ماندگاری برنامه اش طی این سال ها گفت: خیلی از برنامه ها طی این سال ها آمدند تا برنامه نود را به قول خودشان بزنند و جایگاهش را بگیرند. خیلی از برنامه ها نیت شان خیر نبوده و می گفتند بیاییم نود را بزنیم. من شخصا آدم رقابت جویی هستم و از رقابت نمی ترسم. هرگز تلاش نمی کنم با شکل غیر اخلاقی رقیبم را از راه به در کنم. اینطور نیستم که تیم رسانه ای تشکیل دهم و نیت شان خیر نبوده است.

خیلی غذاها را نمی خورم

فردوسی پور سبک غذا خوردن عجیب و غریبی هم دارد . او گفت که غذاهایی مثل قرمه سبزی خیلی وسوسه اش نمی کند اما خیلی از غذاها را نمی خورد. :« من غذاهای زیادی را نمی خورم مثل ماکارونی ، لازانیا ، فسنجان ، بادمجان ، کدو ، و ... البته تاصبح می توانم اسم غذا ببرم»

دوست دارم با هواپیما سقوط کنم!

فردوسی پور دریکی از قسمت های پایانی برنامه از رامبد جوان پرسید که تا به حال به مدل مرگ اش فکر کرده یانه . موضوعی که انگار دوست داشت در موردش حرف بزند و بعد از آن در مورد مرگ مورد علاقه اش صحبت کردم:« من دوست دارم در یک هواپیمای در حال سقوط باشم . دوست دارم عزیزانم هم کنارم باشند. البته دوست ندارم زمانش خیلی طولانی باشد دوست دارم 60 ثانیه طول بکشد و مثلا بخورم به صخره. البته نه جز کسانی باشم که سکته می کنند ان را دوست ندارم..»

امیدوارم نوابغ ایران را ترک نکنند

فردوسی پور در بخش پایانی برنامه و زمان خداحافظی گفت:« امیدوارم همه مردم ایران سلامت باشند و با هم کمک کنیم که ایران را بسازیم و هیچ کس ایران را ترک نکند و نوابغ بمانند و کمک کنند...»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
90
9
ایشان خود را نابغه فرض می کند
داریوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
5
82
صادقانه ترین گفتگویی بود که تو عمرم دیدم. این پسر یه ذره ریا و ادا تو وجودش نیست. خودِ خودش بود. با تمام نقاط ضعف و قوتش.
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
5
80
خیلی دوست داشتنی و باحال بود
ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
52
8
برادر من این چه دوست داشتنی است.بگوکه دوست دارم همه مردم ایران سوار بهترین هواپیماها وامن ترین آنها شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
آره همه حرفاش خوب بود فقط این چه مرگی بود دوست داشت؟! چند ده نفر هم همراهش باید نابود شن!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
4
101
قطعا هممون ايراداتي داريم . اما جناب فردوسي پور ويژگي بارزشون صداقتشونه. به همين خاطر هم هست كه خيليا دوسش دارند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
24
8
اولش خیلی از خودش لوس بازی درآورد و خودش هم فهمید که باید جمع و جورش کنه ولی از وسط برنامه به بعد تونست اعتماد به نفسش رو به دست بیاره
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
23
6
چراآرزومیکنی ازهواپیما سقوط کنی هواپیماکه شخصی ازخودت نیست بیت الماله برادرآرزوکن ازپشت بام سقوط کنی تاازهواپیما،!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
مشکل داری ها!!!!
نظرات بینندگان