arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۳۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۷ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴

جزئیات تجمع بورسیه‌ای‌ها مقابل دفتر معاون وزیر/ ثبت نام با چک 40 میلیونی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یکی از دانشجویان بورسیه گفت: منظور وزیر علوم از اینکه دیگر دانشجویان بورسیه مشکلی ندارند و میتوانند ثبت نام کنند این بوده که ثبت نام با چک 40 میلیون تومانی انجام شود که باید تا آخر آذر ماه پرداخت شود.

یکی از نمایندگان دانشجویان بورسیه  در رابطه با جلسه ای که در روز گذشته با رئیس سازمان امور دانشجویان برگزار شد، با بیان اینکه از ساعت 10 صبح دیروز تنها خواستار دیدار مجبتی صدیقی رئیس سازمان دانشجویی بودیم، اظهار کرد: ریاست سازمان امور دانشجویان بعد از گذشت 8 ساعت پای صحبت هایمان نشست.

وی ادامه داد: رئیس سازمان امور دانشجویان بعد از گذشت 8 ساعت، که ما در جلوی دفتر اتاقشان منتظر و خواستار دیدار با این فرد بودیم ساعت 18 حاضر شدند تا با معترضین دانشجوی بورسیه دیدار کنند.

یکی از نمایندگان دانشجویان بورسیه با بیان اینکه متاسفانه جمع بندی جلسه نشان دهنده این است که این روال خلاف تدبیر و خلاف قانون و خلاف اخلاق همچنان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: آینده مبهمی در انتظار دانشجویان است و باوعده سرخرمن مشکلی حل نخواهد شد.

وی مطرح کرد: با توجه به اینکه وعده رئیس سازمان امور دانشجویان این بود که تا کمتر از یک ماه دیگر مشکلات دانشجویان بورسیه حل خواهد شد، هرچند که ما خوب میدانیم اینها همه وعده سر خرمن است و هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد چنانچه مانند گذشته به وضعیت دانشجویان بورشیه از سوی وزارت علوم اعتنایی نشود با قاطعیت بیشتری به دنبال احقاق حقوق خود خواهیم بود.

یکی از نمایندگان دانشجویان بورسیه خواستار ورود قوه قضاییه به پرونده بورسیه دانشجویان شدو عنوان کرد: اگر قوه قضاییه به پرونده بورسیه ورود پیدا نکند هیچ راهی برایمان باقی نمی‌ماند جز اینکه خودمان اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه دو ماه گذشته شکایتی مبنی بر افترا و هتک حرمت از رئیس سازمان دانشجویی به قوه قضاییه شکایت خود را مکتوب ارسال کردیم، اذعان کرد: متاسفانه طبق ماده واحده مصوب جلسه 630 شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشجویان بورسیه نمیتوانند از وزیر علوم، رئیس سازمان دانشجویی شکایت کنند و تنها شکایتی که فقط شکایتمان مبنی بر این بوده که به ما تهمت زده اند و ما را آقازاده، بی سواد، حرام خور، و جزء 3 هزار بورسیه ای غیر قانونی اعلام کرده اند.

یکی از نمایندگان دانشجویان بورسیه در ادامه گفت: وزیر علوم از واقعیت ها فرار میکند در حال حاضر 1500 نفر از دانشجویان بورسیه مشکل جایابی و 700نفر کسر معدل هستند.

وی با بیان اینکه وزیر علوم طی هفته گذشته خبر از حل مشکلات دانشجویان بورسیه داده است و تا کنون ما چنین چیزی را احساس نکرده ایم، اذعان کرد: وزیر علوم وقتی اعلام کرده است که دیگر دانشجویان بورسیه مشکلی ندارند و میتوانند ثبت نام کنند منظور حل مشکلات این بوده است که ثبت نام با چک 40 میلیون تومانی انجام شود که باید تا آخر آذرماه پرداخت شود.

یکی از نمایندگان دانشجویان بورسیه در خاتمه گفت:با جو ایجاد شده، هیچ کدام از دانشجویان بورسیه با بهترین روزمه نمی‌توانند جز هیئت علمی دانشگاه‌ها شوند.

منبع: میزان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
3
19
نه پس مفتی؟حتما باید از جیب ملت پول شهریه شما داده بشه؟
نظرات بینندگان