arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۷۳
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۵ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۰

بازگشت کومودور به خانه های مردم؛ کامپیوترهای کلاسیک دهه 1980 دوباره متولد شدند+تصاویر

کامیپوتر دهه 1980 که در زمان خودش پرفروش ترین شد و بازی هایی مثل "دانکی کنگ" و "لمنیگز" را به کاربران معرفی کرد، دوباره کار خود را از سر گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کامیپوتر دهه 1980 که در زمان خودش پرفروش ترین شد و بازی هایی مثل "دانکی کنگ" و "لمنیگز" را به کاربران معرفی کرد، دوباره کار خود را از سر گرفته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب، کومودور 64 جدید با  اجزای کامل خود مثل کیس بزرگ آن، کیبورد سنگین و لوگو رنگین کمان خود دوباره به خانه های مردم می آید.



اما این کومودو جدید غیر از اینکه به کاربران اجازه بازی می دهد، بلکه می تواند پکیج های نرم افزاری مختلف را هم اجرا بکند.

کمومدور 64، یک موفقیت بزرگ در سال 1982 بود. در آن زمان صنعت کامیپوتر خانگی در اوایل تولدش بود.

محبوبیت آن به دلیل این بود که کومودور را مردم می توانستند به تلویزیون وصل کرد و همچنین به کاربران اجازه می داد بازی های ویدیویی مثل "دانکی کنگ" و "گست باستر" و "لمنیگز" را انجم بدهند.

اما کومودور به سرعت به عنوان یک کامپیوتر خانگی از مدل افتاد، زیرا مدل های جدیدی از کامیپوتری با توانایی بیشتر و پیشرفته تر به سرعت به بازار می آمدند.



 شرکت کومودور امریکا سال گذشته فعالیت خود را از نو شروع کرد.

مدل جدید کمودور، کمودور 64 ایکس می باشد که شبیه به همان مدل قدیمی است و مانند مدل قدیمی از ان استفاده می شود. اما خیلی قوی تر می باشد و یک جایگاه برای "دی وی دی" و "بلو ری" دارد و با سیستم عامل های امروزی و مدرن مثل ویندوز سازگار است.



این کمودور جدید تا چندماه اینده به بازار خواهد امد و به قیمت 360 پوند به فروش خواهد رسید.


نظرات بینندگان