arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۶ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴

انتقاد سربسته مربی تیم ملی از یک مسئول فوتبالی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: جسارت شخصی که می گوید حضور یک بازیکن 35 سال در تیم ملی هدیه خداست، کجاست که مشکل بازیکنان سرباز را حل کند؟

مارکار آقاجانیان افزود: با احترامی که برای همه بازیکنان قائلم اما جسارت شخصی که می گوید حضور یک بازیکن 35 ساله در تیم ملی هدیه خداست، کجاست که مشکلات بازیکنان 21 ساله ای چون سروش رفیعی، حسین ماهینی، احمد عبدلله زاده، بختیار رحمانی، آرش افشین و شجاع خلیل زاده و بقیه بازیکنان سربازی که در حال خدمت هستند را حل کند؟ چرا ایشان نگران بازیکنانی است که در نزدیکی بازنشستگی هستند؟

وی افزود: همانطور که ایشان پرونده من را به خاطر صحبت راجع به کیفیت زمین چمن کمپ تیم ملی به کمیته اخلاق فرستاد، امیدوارم رییس فدراسیون هم پرونده ایشان را به خاطر صحبت راجع به مسائل فنی به کمیته اخلاق ارجاع دهد.

با توجه به جنگ زرگری که این روزها بین علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در رسانه ها و مطبوعات به راه افتاده به نظر می رسد مارکار آقاجانیان که از مربیان حرف گوش کن کی روش در سالهای اخیر بوده، در راستای دفاع از سرمربی تیم ملی از دبیر فدراسیون انتقاد کرده است.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه اظهارات جنجالی خود در یک برنامه زنده ورزشی تلویزیون و بیانیه نویسی ها علیه دبیرکل فدراسیون فوتبال،شنبه شب در جدیدترین اقدام، علیرضا اسدی را متهم کرد که در پشت پرده و تاریکی علیه وی بازی می کند.

جدال لفظی سرمربی تیم ملی فوتبال با دبیرکل فدراسیون درحالی همچنان ادامه دارد و روز به روز جنجالی تر می شود که علی کفاشیان رییس فدراسیون بر این باور است که کی روش و اسدی فقط اختلاف نظر دارند.

کفاشیان در گفت و گویی، با انتقاد از عملکرد یک برنامه ورزشی تلویزیونی، گفت: ' 90 هرچه دلش می خواهد می گوید و همه را به جان هم می اندازد و برخی رسانه های دیگر نیز این مسیر را دنبال می کنند'.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان