arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۷ - ۱۲ آبان ۱۳۹۴

آیت الله آملی لاریجانی:خط قرمز توهمی جزو توهمات برخی‌ها در قبل بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در جمع کارکنان و قضات دادگستری استان مازندران با بیان اینکه مسئولان نباید خط قرمز توهمی داشته باشند، گفت: البته این جزو توهمات برخی ها در قبل بود در حالی که خط قرمز ما اسلام و قانون اساسی است و قوه قضائیه در موضوع مبارزه با فساد موفق بوده است.

وی افزود: به مدیران دستگاه قضایی تذکر می دهم قوه قضائیه باید با اقتدار امنیت مردم را دست‌کم نگیرد و بداند که امنیت از نان شب مهمتر است، اما با وجود این شاهد سرقت مسلحانه و حمله اشرار هستیم در حالی که اشرار باید احساس ناامنی کنند.

آیت‌الله آملی لاریجانی ادامه داد: در مساله تجاوز به حقوق دولت و منابع طبیعی و تغییر کاربری ها عزم ما جدی است، اما نباید از حد اعتدال خارج شد. قوانینی که در موضوع تخریب وجود دارد باید اجرا شود، اما گاهی سفت می گیریم و گاهی کوتاه می آییم. در این میان بسیاری از موارد عدم اجرای قوانین ناشی از کم‌کاری دستگاه اجرایی است.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: البته دستگاه قضایی هم باید بیشتر کار کند. با این حال نرویم اتاق کوچک یک روستایی و کشاورز با دستان پینه بسته را در مزرعه اش تخریب کنیم و آن وقت کاری به ویلاهای میلیاردی نداشته باشیم. هر چند هر دو مورد تخلف کردند، اما اولویت با آنهایی است که با پول کلان تغییر کاربری وسیع می گیرند که ۲ روز در ماه بیایند خوش بگذرانند.

برچسب ها: توهم ، اعتدال ، تجاوز ، کاربری
نظرات بینندگان