arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۹ - ۱۵ آبان ۱۳۹۴

رونالدو: دنبال پول بودم به لیگ قطر می‌رفتم/ مورینیو چلسی را از بحران خارج می کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کریستیانورونالدو از بازگشت احتمالی به لیگ برتر و موضوعات دیگر به صحبت پرداخت.

به نقل از گاردین، کریستیانو رونالدو درباره شرایط فوتبالی خود در گذشته و آینده صحبت کرد و درباره رابطه ای با فرگوسن گفت:‌ از سر الکس هم چیزهای زیادی را یاد گرفتم. سر الکس به من می‌گفت تو بازیکن بسیار خوبی هستی، اما قدرت تصمیم‌گیری نداری. هنوز هم با او در ارتباط هستم. او دوستی عالی، یک سرمربی عالی و انسانی عالی است. زمانی که پدرم در بیمارستانی در لندن بستری بود و وضعیت خوبی نداشت، از سر الکس خواستم که به من اجازه بدهد پیش او بروم. لحظه مهمی در فصل بود اما فرگوسن گفت فوتبال در مقابل پدرت معنایی ندارد. اگر می‌خواهی، می‌توانی بروی. همیشه بابت این کار قدردان او هستم. وقتی بازیکن جوانی هستید، نمی‌توانید تصمیمات کاملاً درستی بگیرید، نمی‌دانید که دقیقاً باید چه زمانی به توپ ضربه بزنید و چه وقتی باید اقدام به دریبل‌زنی کنید. سرالکس بود که تصمیم‌گیری را به من آموخت و من را به جایی که امروز هستم، رساند. یادم می‌آید در شروع فوتبالم همه به من می‌گفتند که تصمیمات خوبی در زمین نمی‌گیری و فرگوسن بود که این را به من یاد داد.

بهترین بازیکن جهان در سال گذشته، در خصوص اینکه برخی او را فردی مغرور می‌نامند، عنوان کرد: اعتراف می‌کنم که متواضع‌ترین فرد دنیا نیستم. اهل ظاهرسازی هم نیستم و دوست دارم یاد بگیرم. نگرانی بابت منفور بودن ندارم چون این مرا به جلو هدایت می‌کند. زمانی که در خارج از خانه بازی می‌کنیم، مردم علیه من هستند اما این چیز خوبی است. من به دشمن نیاز دارم. این بخشی از کار ما است. زمانی که پا به توپ می‌شوم، هواداران حریف سوت می‌زنند. این موضوع از زمانی که 18 یا 19 ساله بودم آغاز شد. این برای من یک مشکل نیست، بلکه به من انگیزه می‌دهد .این چیزی است که وجود دارد و من نمی‌توانم شکایت کنم. اگر قرار باشد به حرف‌های مردم توجه کنید، نمی‌توانید زندگی کنید. همیشه سعی کرده‌ام کارهای درست را انجام دهم و برای دیگران الگو باشم. در نهایت این شما هستید که باید زندگی کنید. کسی نمی‌تواند خودش را جای من بگذارد. مردم من را به خوبی نمی‌شناسند. آنها به روشی که من زندگی می‌کنم، زندگی نمی‌کنند. وقتی که من تمرین می‌کنم آنها تمرین نمی‌کنند. آنها بازی نمی‌کنند و از سوی هواداران هو نمی‌شوند. انتقاد کردن راحت‌ترین کار ممکن است، ولی من ۱۳ سال است که به طور حرفه‌ای ورزش می‌کنم و به آن عادت کرده‌ام.

مهاجم پیشین منچستریونایتد که پیش از پیوستن به رئال‌مادرید بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ پیراهن شیاطین سرخ را بر تن کرد، این پرسش درباره بازگشت به لیگ برتر و منچسترسیتی گفت: چرا که نه؟ در فوتبال هرگز نمی‌دانید که فردا چه اتفاقی خواهد افتاد. من احساس فوق‌العاده‌ای در مادرید دارم و رئال هم باشگاه شگفت‌انگیزی است ولی نمی‌دانم که فردا چه اتفاقی خواهد افتاد. در ضمن همه می‌دانند که من چقدر عاشق منچستریونایتد هستم. من اگر دنبال پول بودم، به منچسترسیتی نمی‌رفتم بلکه به قطر می‌رفتم.

او درباره شرایط بحرانی مورینیو در چلسی نیز گفت: شگفت زده نشدم چون در فوتبال هر چیزی ممکن است. تعجب نکردم. البته که مورینیو برای سه سال مربیم بود و سبک کار کردنش را می‌دانم. او را می‌شناسم و چلسی این دوران را پشت سر می‌گذارد. به عنوان یک فرد پرتغالی دوست دارم که مردم این کشور را دائما در صدر ببینم پس همین آرزو را برای مورینیو هم دارم که این شرایط سخت را پشت سر بگذارد و هواداران چلسی را خوشحال کند چون فکر می‌کنم آن‌ها شایسته این هستند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان