arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۶۲۷
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۵ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴

باران مدارس کازرون فارس را تعطیل کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 بارندگی شدید که از صبح سه شنبه در شهرستان کازرون از توابع استان فارس آغاز شده موجب آبگرفتگی معابر و ایجاد اختلال در رفت و آمد مناطق شهری و روستایی شده به گونه ای که فرمانداری این شهرستان همه مدارس را تعطیل اعلام کرد.

فرماندار شهرستان کازرون در حاشیه نشست ستاد بحران این شهرستان در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با هدف تامین امنیت جانی و سلامت دانش آموزان، همه مقاطع تحصیلی این شهرستان در نوبت بعدازظهر سه شنبه تعطیل اعلام شده است.

حمید رضا گرامی افزود: بر اثر این بارندگی ها بخشی از جاده کازرون به قائمیه و تعدادی از مغازه ها و واحدهای مسکونی در مناطق شهری، روستایی و عشایری کازرون نیز دچار آبگرفتگی شده است.

وی ادامه داد: بر اساس پیش بینی اداره هواشناسی این شهرستان، این بارش ها به همین شدت فردا (چهارشنبه) نیز ادامه دارد و تمام امکانات راهسازی و امدادی کازرون در اختیار ستاد بحران این منطقه قرار گرفته تا به مناطقی که به کمک نیاز دارند ارسال شود.

رییس اداره هواشناسی شهرستان کازرون هم که در نشست ستاد بحران این شهرستان حضور داشت، گفت: از نخستین ساعت های بامداد سه شنبه تا کنون 40 میلی متر باران در شهرستان کازرون باریده است و از عصر امروز، بارش باران توام با تگرگ با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت و تا بعداز ظهر فردا (چهارشنبه) تداوم خواهد داشت.

منصور کشکولی افزود: از مهرماه 94 تا کنون و با احستاب بارندگی های امروز در مجموع 98 میلی متر باران در شهرستان کازرون باریده است.

شهرستان کازرون در فاصله 120 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان