arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۶۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۷ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴

قتل مادربزرگ گرمساری برای 33 هزار تومان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرماندهی انتظامی شهرستان گرمسار گفت: دزدان خانه یک مادربزرگ گرمساری که وی را به قتل رسانده بودند در کمتر از یک ساعت توسط پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ غلام‌حسن پاکدامن با اعلام این خبر، اظهار کرد: به دنبال یک تماس تلفنی با پلیس 110 گرمسار دال بر وقوع یک مرگ مشکوک، ماموران این نیرو به محل اعزام شدند.

وی از حضور سریع کارآگاهان پلیس گرمسار در محل جنایت خبر داد و افزود: با حضور پلیس در محل جنایت، یک زن به ماموران مراجعه و عنوان می‌کند که دقایقی پیش برای سرکشی از مادر شوهر خود به منزل وی آمده و با جسد بی‌جان او در حالی که دهان و دست و پای وی بسته شده بود، روبرو شده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان گرمسار با بیان اینکه این مادربزرگ گرمساری 79 ساله بوده است، ادامه داد: با حضور پزشکی قانونی و بازرس دادگستری جسد مقتول و صحنه جرم مورد بررسی کارشناسانه قرار گرفت و سپس جسد متوفی به سردخانه منتقل شد.

سرهنگ پاکدامن، با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس بالافاصله آغاز شد، به افراد مظنون در این پرونده اشاره و تصریح کرد: در این تحقیقات نوه 20 ساله مقتول که مجرمی سابقه‌دار بود به‌عنوان اولین مظنون پرونده شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت.

وی با اشاره به دلایل ظن به نوه این پیرزن گرمساری، اضافه کرد: وجود یک سابقه سرقت توسط متهم از منزل مادربزرگ و همچنین آثار جمع‌آوری شده از صحنه قتل ظن ماموران را تقویت و تحقیقات تخصصی روی وی متمرکز شد.

این مقام انتظامی، با اشاره به بازجویی‌های کارشناسانه از متهم، تصریح کرد: متهم که خود را گرفتار در شواهد و دلایل پلیس می‌دید به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل مادربزرگش با همدستی یک دوست سابقه‌دار خود اعتراف کرد.

فرماندهی انتظامی شهرستان گرمسار از دستگیری متهم دوم خبر داد و بیان کرد: قاتل و همدستش، در شب وقوع حادثه با هدف سرقت وارد منزل متوفی شده و به محض اطلاع از شناسایی آنان توسط مادربزرگ، نقشه قتل وی را می‌کشند.

پاکدامن، با اشاره به وسائل سرقت شده توسط قاتلین، یادآور شد: قاتلین پس از اطمینان از مرگ مادربزرگ، 33 هزار تومان وجه نقد، یک دستگاه گوشی تلفن همراه و دو کیسه برنج را از منزل این مادربزرگ نگون‌بخت سرقت و متواری می‌شوند.

وی در پایان، ارزش ریالی اموال مسروقه را کمتر از یکصد هزار تومان اعلام کرد و با اشاره به عواقب ناشی از اعتیاد، افزود: هم‌نشینی با دوستان ناباب، آلوده شدن به موادمخدر و... افرادی از این دست را به جایی می‌رساند که جان افراد خانواده خود را برای تامین موادمخدر مورد نیاز خود گرفته و دست به چنین جنایت هولناکی بزنند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
1
خدایا توبه
نظرات بینندگان