arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۳۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۱ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴

لغو ممنوعیت استفاده از خمیر مرغ تکذیب شد+عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، موضوع موافقت وزارت بهداشت با لغو ممنوعیت استفاده از خمیر مرغ در فرآورده های غذایی را تکذیب کرد.

دکتر سهیل اسکندری در واکنش به برخی اظهار نظرها در خصوص مجوز استفاده از خمیر مرغ توسط وزارت بهداشت، گفت: تا زمانی که تفاهمی بین ارگانهای صاحب نظر در این حوزه انجام نشود و بطور قطع از تولید یک فرآورده غذایی با معیارهای مصرف انسانی اطمینان حاصل نگردد به هیچ وجه اجازه استفاده از خمیر مرغ داده نخواهد شد.

وی با اشاره به اظهارات مکرر مسئولان سازمان غذا و دارو مبنی بر اینکه اصل استفاده از خمیر مرغ روشی معمول در جهان است، تصریح کرد: استفاده از خمیر مرغ، هم باعث جلوگیری از اسراف می شود و هم از هدر رفت هزینه اقتصادی جلوگیری می کند اما استفاده از آن مستلزم آن است که در صحت و سلامت بهداشتی آن یقین حاصل شود.

اسکندری تاکید کرد: این مهم نیز فقط با رعایت ضوابط قانونی از سوی ارگان ها و نهادهای مرتبط و نیز تعاملات بین ارگانی آنها، حاصل می گردد.

لغو ممنوعیت استفاده از خمیر مرغ تکذیب شد+عکس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
5
4
سلام
من سابقا در یک کارخانه فرآورده های گوشتی شاغل بودم و از نحوه تولید سوسیس و کالباس از خمیر مرغ و اصولا نحوه تولید خمیر مرغ آشنایی دارم
نظرات بینندگان