arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۷ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴

دلخوری شدید قطبی از وزارت ورزش و پرسپولیس/عکسم را در قبر مادرم بگذارید

حاج باقر با بیان اینکه مسئولان فعلی باشگاه پرسپولیس حتی حاضر نیستند با او نشستی ترتیب دهند، عنوان کرد: بیش از 10 بار به علی اکبر طاهری پیغام دادم که جلسه‌ای با هم داشته باشیم تا تکلیف بدهی مالیاتی قطبی مشخص شود اما اهمیتی به خواسته‌مان ندادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیربرنامه‌ها و وکیل افشین قطبی در ایران گفت: افشین به خاطر هواداران پرسپولیس تا الان به فیفا شکایت نکرده است.

دلخوری شدید قطبی از وزارت ورزش و پرسپولیس/عکسم را در قبر مادرم بگذاریدمهدی حاج باقر  با ابراز تاسف از درگذشت مادر افشین قطبی گفت: مادر قطبی به مدت 60 روز در بخش‌های ویژه بستری بود و در این مدت فقط یک خواسته داشت و آن هم دیدن پسرش افشین بود اما به خاطر مسائلی که روشن است به خواسته خود نرسید.

وی افزود: مشکل بدهی مالیاتی قطبی فقط توسط باشگاه پرسپولیس حل می‌شد اما این باشگاه حاضر نبوده و نیست مالیات مربوط به قرارداد قطبی را پرداخت کند تا این مربی راهی تهران شود.

وکیل و مدیربرنامه‌های افشین قطبی در ایران خاطرنشان کرد: افشین از اینکه نتوانست قبل از درگذشت مادرش او را ببیند خیلی ناراحت است و از من خواسته عکس وی را در قبر مادرش به خاک بسپارم. افشین از باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش شدیداً دلخور است که برای آمدن او به ایران هیچ اقدامی نکردند و در نهایت مادرش بدون دیدن وی از دنیا رفت.

حاج باقر با بیان اینکه مسئولان فعلی باشگاه پرسپولیس حتی حاضر نیستند با او نشستی ترتیب دهند، عنوان کرد: بیش از 10 بار به علی اکبر طاهری پیغام دادم که جلسه‌ای با هم داشته باشیم تا تکلیف بدهی مالیاتی قطبی مشخص شود اما اهمیتی به خواسته‌مان ندادند. پرسپولیس در 10 سال اخیر یک قهرمانی داشته و آن هم در دوره سرمربیگری قطبی در این تیم بوده اما حالا این باشگاه حاضر نیست طبق قرارداد مالیات او را پرداخت کند. در قرارداد سال دوم قطبی با باشگاه پرسپولیس همه چیز واضح و روشن است و پرداخت مالیات قطبی بر عهده این باشگاه بوده که به آن عمل نشده و این موضوع به مانعی بزرگ برای بازگشت قطبی به ایران تبدیل شده است.

وی در پایان گفت: قطبی اگر تا به حال در این مورد به فیفا شکایت نکرده فقط به خاطر هواداران پرسپولیس بوده اما اگر قرار باشد این وضعیت همچنان ادامه داشته باشد برای ما چاره‌ای جز شکایت به فیفا نخواهد ماند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: مالیات ، قبر ، باشگاه
نظرات بینندگان