arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۷ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴

هادی خامنه‌ای: مردم بدانند که فردی که با شام دادن و انجام مخارج بسیار زیاد قصد رفتن به مجلس دارد نیرویی نیست که در آینده رهگشای آنان باشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیرکل مجمع نیروهای خط امام گفت: اصلاح‌طلبان برای جلوگیری از برخوردهای سلیقه‌ای با نامزدها، در حال رایزنی با مسئولان اجرایی و نظارتی انتخابات هستند.

مهمترین اظهارات حجت الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه‌ای در جمع فعالان سیاسی اصلاح‌طلب استان گلستان در مشهد، به این شرح است:

** وظیفه آگاهان و دلسوزان نظام از هر جناحی که هستند، تنها و تنها روشن کردن مردم نسبت به واقعیت جایگاه نمایندگی مجلس و نوع فعالیت افراد در این پست و ویژگی‌هایی است که یک فرد به شرط داشتن آنها لایق نشستن بر کرسی نمایندگی ملت است.

**مرکز هر فسادی دروغ است. واقعا متاسفم هستم که در جامعه ما دروغ تا این حد رشد و گسترش پیدا کرده است. البته دروغ انواع بسیار دارد. تعریف بی جا و بزرگ را کوچک عنوان کردن و کوچک را بزرگ جلوه دادن نیز دروغ است.

** بدنام کردن و تهمت زدن به افراد پاک وسالم نیز دروغ است.فضائل افراد را منکر شدن و برای آدم های نادرست فضیلت عنوان کردن هم دروغ است و البته بسیار هم دروغ بزرگی است. ...  در جامعه خدمتگزاران باید تشویق و تکریم شده و آنان که به کمک دروغ و به ناحق جایگاهی را اشغال کرده‌اند باید توبیخ و تنبیه شوند. متاسفانه طی سال های گذشته و بر اثر گسترش انواع دروغ جامعه دچار مشکلات فراوانی شده که همگان به آن و علتش واقف هستند.

** با توجه به این که مردم به هنگام تبلیغات انتخاباتی سحر می‌شوند و به درستی تفکر نمی کنند باید از هم اکنون به دنبال نشان دادن سره از ناسره به مردم باشیم. باید به مردم اندرز دهیم که فردی که با شام دادن و انجام مخارج بسیار زیاد قصد رفتن به مجلس دارد نیرویی نیست که در آینده رهگشای آنان باشد و بهتر است فردی اهل علم و فن را که خرج چندانی نمی‌کند جانشین وی کنند.

** یک نامزد نباید به جایگاه نمایندگی مجلس به عنوان سکوی پرش خود نگاه کند. چنین فردی آزاده نخواهد بود و برای حفظ منافع خود به راحتی پا بر روی حقیقت گذاشته و حق را ناحق خواهد کرد.این فرد پس از مدتی خود آلوده شده و دیگر توان برخورد با کژی ها و آلودگی های مسئولان را که یکی از وظایف مهم نمایندگی است،نخواهد داشت.

** داعش کنونی ممکن است از نسل بنی امیه و بنی عباس نباشد اما همان اندیشه نابود کردن اسلام راستین و تشیع علوی به هر وسیله ای حتی با استفاده از کشتار فجیع انسان ها و البته با سوء استفاده از تفکر پاک مذهبی انسان های جاهل را در سر دارد.

** داعش فقط در خاور میانه نیست. این افراد دارای ریش بلند که به اسم اسلام آدم می کشند، پیاده نظام این مجموعه است.افراد اصلی در پشت صحنه هستند که اغلب آمریکایی و اروپایی بوده و بسیار مرتب و اتوکشیده و البته متخصص و آشنا به علوم و فنون روز و مورد نیاز این گونه اقدامات هستند.
برچسب ها: شام ، دروغ ، توبیخ ، مخارج
نظرات بینندگان