arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۰۶ دی ۱۳۹۴
سردار نجات، معاون فرمانده سپاه:

رهبری به موسوی گفتند جنس تو با جنس ضد انقلاب فرق دارد / علت حصر، فراخوان 25 بهمن 89 است / این ها به درخواست قوه قضائیه و طبق مصوبه شورای امنیت ملی حصر شدند / کروبی هر روز استخر و سونا می‌رود

اگر وزارت کشور به وظیفه قانونی خود عمل نکرد شورای نگهبان باید عمل کند و نباید بگذارد مجلسی که عصاره کشور است، توسط افراد نفوذی همراه با ضد انقلاب، اشغال شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون فرمانده سپاه گفت: اطلاعاتی داریم که برخی حامیان فتنه‌گران منتظر فرصتی برای برپایی فتنه دیگر هستند و به مجرد دیدن ضعفی از نظام، دوباره فعال می‌شوند.

سردار نجات افزود: در هر انتخاباتی یک جریان بازنده و یک جریان برنده می‌شود، واضح است که بازنده ناراحت است، لکن این خشم و ناراحتی در کشورهایی که به دموکراسی پایبندند، به آشوب کشیده نمی‌شود و جریان بازنده بلافاصله به کاندیدای برنده تبریک می‌گوید. در ایران نیز آقای ناطق در انتخابات سال 76 بلافاصله به آقای خاتمی تبریک گفت و آقای جلیلی و قالیباف نیز به آقای روحانی تبریک گفتند.

گزیده گفتگوی فارس با سردار نجات در زیر می آید:

وجهه‌ پدرانه و جذب مقام معظم رهبری بر همه وجوه دیگر ایشان برتری دارد. ایشان فردای روزی که موسوی به نتایج  اعتراض کرد، وی را خواستند و گفتند جنس تو با جنس ضد انقلاب فرق دارد و اگر اعتراض داری در چارچوب قانون اعلام کن، عین این پیام را برای کروبی و دیگران هم فرستادند. بعد وقتی دیدند اینها ادامه می‌دهند با ستادهای اینها جلسه گذاشتند و گفتند هر کدام 3 نماینده بفرستید تا من با اینها جلسه بگذارم.

بعد از جریان روز عاشورا ایشان به نهادهای امنیتی پیام دادند که جریان عاشورا کار ضدانقلاب بود، نه فتنه‌گران و بعد تعبیر کشتی نجات به کار بردند و گفتند انقلاب ما کشتی نجات است و از اینها خواستند به این کشتی بپیوندند و در ضمن تاکید کردند اگر کسی نخواست ما دیگر نمی‌توانیم کاری بکنیم.بعد از 22 بهمن 89، جریانی ضدانقلابی راه افتاد و فراخوانی خطاب به مردم صادر کرد که 25 بهمن ماه و مانند مردم سوریه به خیابان‌ها بیایند؛ VOA و BBC و سایت‌های ضدانقلابی این فراخوان را پوشش دادند و  موسوی و کروبی هم 25 بهمن مردم را به خیابان‌ها دعوت کردند و  می‌خواستند فتنه دومی راه بیندازند و بگویند ما یک جریان بیداری اسلامی مانند سوریه هستیم.

علت اصلی حصر سران فتنه فراخوان 25 بهمن 89 که منجر به آمدن 4-3 هزار نفر به خیابان شد بود. اینها به خاطر فتنه دومی که می‌خواستند بعد از 88 می‌خواستند برپا کنند و مصطفی تاج‌زاده هم از زندان آن را حمایت می‌کرد به حصر رفتند.

حصر اینها به درخواست قوه قضائیه و طبق مصوبه شورای عالی امنیت ملی است؛ مرجع قانونی قوه قضائیه است و رئیس قوه قضائیه هم که یکی از اعضای شورای عالی امنیت ملی است از شورا درخواست حصر سران فتنه را می‌کند و شورا نیز این طرح را تصویب کرده و سران فتنه محصور شدند؛ شما به هر مرجع امنیتی- قضایی بگویید این موضوع را عین قانون می‌داند.

سران فتنه در خانه‌ای مجلل نگهداری می‌شوند، کروبی هر روز استخر و سونا می‌رود، همه جای دنیا حکم چنین افرادی اعدام بود.

وزارت کشور باید ثابت کند چقدر به قانون اساسی پایبند است، برخی از این افراد فتنه کردند و کشور را به ناامنی کشیدند و نشان دادند قانون را قبول ندارند. اگر هیأت‌های اجرایی در بررسی‌های خود این موارد را در نظر بگیرد، معلوم می‌شود به قانون پایبند است.

مطالبه مردم از شورای نگهبان نیز نظارت است، اگر وزارت کشور به وظیفه قانونی خود عمل نکرد شورای نگهبان باید عمل کند و نباید بگذارد مجلسی که عصاره کشور است، توسط افراد نفوذی همراه با ضد انقلاب، اشغال شود.
نظرات بینندگان