arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۱ - ۰۸ دی ۱۳۹۴

فانی:تکنولوژی ها نقش معلم را ایفا نمی‌کنند

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ظهور فناوری‌های نوین در آموزش گفت: تکنولوژی ها به هیچ عنوان نمی توانند نقش معلم را در آموزش ایفا کنند با دلیل آنکه این فناوری ها فاقدعاطفه و روح مخاطب شناسی هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی اصغر فانی در آیین نکوداشت تجلیل از برگزیدگان دومین جشنواره جلوه های معلمی که در سالن حجاب برگزار شد، با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) اظهار کرد: امید است بتوانیم بین همه مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی وحدت بیش از پیش را شاهد باشیم و به جای هلال شیعی و سنی شاهد بدر اسلامی باشیم که می تواند جلوی اقدامات وحشیانه  استکبار ، کفار و گروه های تکفیری را بگیرد.

وی با بیان اینکه چهره اسلام ناب محمدی (ص) رحمانی است تصریح کرد: پیامبر عظیم الشان همواره به عنوان الگوی  معلمی باید در روش و منش همه معلمان کشور قرار گیرد .

عضو کابینه و تدبیر و امید ادامه داد: تجلیل از معلمان فداکار حرکتی است از دو سال پیش با اقدام خالصانه معلم مریوانی  کلید خورد و با همت مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش  و پرورش دومین جشنواره تجلیل از معلمین فداکار برگزار شده است و باید این اقدام شایسته ارج نهاده شود .

فانی با اشاره به اصطلاح "رفتار شهروندی سازمانی " در ادبیات مدیریت منابع انسانی خاطر نشان کرد: هر اقدامی که کارمند فراتر از وظیفه قانونی خود بدون چشمداشت مالی و تشویقی، رفتار شهروندی سازمانی نامیده می شود که این نوع رفتارها در گستره 105 هزار مدرسه و یک میلیون معلم بسیار زیاد وجود دارد که بدون حضور رسانه ها و دوربین ها رخ می دهد .

وی اضافه کرد: امروز شاهد معرفی و تجلیل از برخی معلمان فداکار هستیم که رفتار آنها می تواند نقش موثری در تربیت بهتر دانش آموزان و نسل جوان آینده باشد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ظهور فناوری‌های نوین در آموزش گفت: تکنولوژی ها به هیچ عنوان نمی توانند نقش معلم را در آموزش ایفا کنند با دلیل آنکه این فناوری ها فاقدعاطفه و روح مخاطب شناسی هستند.

 وی با بیان اینکه معلم نقش ممتازی در فرایند آموزش ایفا می کند اظهار کرد: امید است برکات این جشنواره بتواند در کتاب های درسی و کمک آموزشی نقش موثری در معرفی چهره های معلمان فداکار ایفا کند.

در پایان این مراسم علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و محمدرضا حافظی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور از 13 معلم فداکار جشنواره جلوه های معلمی با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آوردند.
منبع:برنا

نظرات بینندگان