arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۰۸ - ۱۰ دی ۱۳۹۴

سایپا پیشگام در اجرای طرح تعویض خودروهای فرسوده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تقوی با توجه به سابقه ی اجرای طرح تعویض خودروهای فرسوده، گفت: سایپا به نوعی مبدع و پیشگام در اجرای طرح جایگزینی خودروهای نو با خودروهای فرسوده است.
  
به گزارش سایپانیوز، رضا تقوی مدیر بازایابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در حاشیه ی جلسه ی هم اندیشی با نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش سایپا در استان مازندران با بیان مطلب فوق، افزود: سایپا از سال 1384 با عملیاتی کردن طرح خروج خودروهای فرسوده به عنوان اولین شرکت در اینخصوص فعالیت نموده و در سال های گذشته حدود 400 هزار دستگاه از خودروهای فرسوده را با خودروهای نو تعویض کرده است.

وی تصریح کرد: در راستای کمک به کاهش آلودگی هوا، سایپا طرح تعویض خودروهای فرسوده را از دو هفته قبل آغاز کرد که خودروهای نو با نرخ تسهیلات بسیار مناسب و مدت بازپرداخت 4 ساله جایگزین خودروهای فرسوده به متقاضیان عرضه می شود.

تقوی با بیان اینکه خودروهای فرسوده مهمترین عامل موثر در آلودگی هوا در کلان شهرهاست، اظهار کرد: براساس مطالعات انجام شده، یک خودروی فرسوده 40 تا 50 برابر بیشتر از یک خودروی یورو 4 آلودگی ایجاد می کند و هزینه های زیادی بر اقتصاد کشور تحمیل می شود.

مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا تاکید کرد: خروج خودروهای فرسوده از هر جهت یک امر بسیار واجب و ضروری است و طی روزهای اخیر باتوجه به شرایط آلودگی هوا، ضرورت تسریع در خروج خودروهای فرسوده بیشتر از گذشته احساس می شود.

تقوی با اشاره به اینکه طی سال های 85 تا 94 حدود 2 میلیون دستگاه خودروی فرسوده از رده خارج شده است، اظهار امیدواری کرد: مابقی مالکان خودروهای فرسوده که بیش از 2 میلیون خودرو است با استقبال از طرح سایپا هرچه سریعتر نسبت به جایگزینی خودروهای نو با خودروهای فرسوده اقدام نمایند.

مدیر بازایابی و فروش سایپا گفت: طرح خروج خودروهای فرسوده به لحاظ اقتصادی به نفع مالکان است چرا که مصرف سوخت ، هزینه استهلاک ، تعمیرات و نگهداری خودروی فرسوده قابل مقایسه با خودروی نو نمی باشد.

تقوی همچنین در خصوص تعامل با نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش سایپا در استان مازندران، گفت: جلسات هم اندیشی با نمایندگان به منظور تعامل موثر، بررسی شرایط جدید و تبیین سیاست های جدید گروه سایپا ، به صورت دوره ای ، هفتگی، ماهیانه و فصلی برگزار می شود و حضور در نمایشگاه صنعت خودرو مازندران فرصت مناسبی دست داد تا همفکری بیشتری با نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش سایپا در مازندران صورت بگیرد.  

برچسب ها: سیم کارت ، همراه اول
نظرات بینندگان