arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۰ - ۱۰ دی ۱۳۹۴

‌هشدار هواشناسی درباره بارش شدید باران، وزش باد و آبگرفتگی معابر ‌در مازندران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا نوشت: ‌مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: شنبه و یک شنبه هفته آینده بارش باران و وزش شدید باران در مازندران موجب آبگرفتگی معابر در خیابان‌ها می‌شود.

نوربخش داداشی درباره آخرین پیش بینی وضعیت هوای مازندران عنوان کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‏یابی هواشناسی وضعیت جوی استان از روز چهارشنبه نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد در برخی مناطق به ویژه ارتفاعات با وزش باد شدید و از بعدازظهر بتدریج همراه با بارش پراکنده باران و بارش پراکنده برف در ارتفاعات صورت گرفته است.

وی یادآور شد: از روز پنجشنبه از ناپایداری‌ها کاسته و روز جمعه‌ جریانات جنوبی سبب ایجاد وزش باد گرم در ارتفاعات خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: با بررسی‌ نقشه‌های پیش یابی هواشناسی برای روزهای شنبه و یک‏شنبه مورخه 12و13 دی ماه با توجه به شکل گیری جریانات سرد شمالی بر روی سواحل جنوبی دریای خزر هوای استان ابری همراه با بارش باران، وزش باد شدید، کاهش دما و بارش برف در ارتفاعات پیش بینی می‌شود‌.

داداشی با هشدار به آبگرفتگی معابر، گفت: با توجه به اطلاعیه شماره 20 این اداره کل برای روزهای شنبه و یکشنبه سطح جاده‌ها لغزنده و آبگرفتگی معابر بر اثر شدت بارندگی و وزش باد شدید وجود دارد.

نظرات بینندگان