arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۸۳۲
تعداد نظرات: ۲۴۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۰۰ - ۱۳ دی ۱۳۹۴
در پی اعتراض گروهی از مردم؛

درب سفارت عربستان در تهران شکست؛ ساختمان آتش گرفت / برخی معترضان داخل ساختمان رفتند / وزارت خارجه: احساسات مردم را درک می کنیم اما در مقابل اماکن دیپلماتیک نباید تجمعی صورت بگیرد

معترضان که از جنایت عربستان به خشم آمده بودند، باوجود مقاومت پلیس ضد شورش درب سفارت را شکسته و وارد آن شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
گروهی از افراد عصر امروز در اعتراض به اعدام شیخ نمر با تجمع مقابل ساختمان سفارت عربستان این اقدام را محکوم کردند.

به گزارش «انتخاب»،  گروهی از مردم عصر امروز با تجمع مقابل ساختمان سفارت عربستان در این شهر اقدام حکومت آل سعود را در اعدام آیت الله نمر محکوم کردند.

معترضان به اعدام شیخ نمر و 47 نفر از شیعیان در عربستان زیر بارش باران با سر دادن شعارهایی همچون "حسین، حسین، شعار ماست، شهادت افتخار ماست، مرگ بر سلفی و مرگ بر تکفیری" و پارچه‌نوشته‌هایی با عنوان "ما تا آخر ایستاده ایم"، جنایت آل سعود را محکوم کردند.

واکنش وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه گفت: وزارت امور خارجه با درک احساسات پاک مردم مسلمان کشورمان خواستار جلوگیری از هرگونه تجمع در مقابل این اماکن دیپلماتیک است.

جابر انصاری، سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای ضمن اعلام محکومیت مجدد اعدام ناعادلانه عالم دینی شیخ نمر النمر، بر ضرورت تامین امنیت اماکن دیپلماتیک عربستان سعودی در تهران و مشهد مقدس تاکید و اعلام کرد وزارت امور خارجه با درک احساسات پاک مردم مسلمان کشورمان خواستار جلوگیری از هرگونه تجمع در مقابل این اماکن است.

جابر انصاری افزود: پلیس دیپلماتیک مسئولیت برخورد با هرگونه تعرض به اماکن دیپلماتیک متعلق به عربستان سعودی را بر عهده دارد و بر اساس وظایف ذاتی خود برای حفظ نظم عمومی و اعاده امنیت این اماکن اقدام می کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۴۲
در انتظار بررسی: ۱۳۴
غیر قابل انتشار: ۱۶۳
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
404
38
من اونجا بودم ...
کنسولگری فقط شیشه هاش شکسته شد و بیرونش کمی اتیش گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
باید انتقام خون شیخ النمر و حادثه فرودگاه جده و حادثه منا گرفته شود
ناشناس
| Italy |
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
این حرکات مشکوک دقیقا توسط افراد نفوذی برنامه ریزی و سازماندهی میشود..
چراکه این حرکات عربستان راخشنود نموده
و نشان دهنده آن خواهد بود که اعدام شهید آزاده شیخ نمر درست بوده است..
ضمنا ایرانیان را مردمی وحشی معرفی مینماید..لذا دستگاههای اطلاعاتی بایستی سریعا این افراد را که درجهت منافع وهابیون چهره دیگری از ایران را به جهان معرفی می نمایند...را دستگیر و به ملت معرفی نمایند..
ناشناس
| Italy |
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
اینجور حرکات احمقانه و حمله به سفارت عربستان جنایتکار باعث پایمال کردن خون شهید شیخ نمر خواهد شد!!!!!
ناشناس
| Italy |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
تمام آنان که به سفارت عربستان حمله کردند از عمال وهابیون و صهیونیست بودند...
البرز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
برادر خودسر تو به این شیشه شکستن و به آتیش کشیدن میگی کمی؟ پس حتما برادران در نظر داشتن دیواراشو تخریب کنن و سفارت رو با خاک یکسان کنن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
متاسفم برای اونایی که این کار را انجام دادن....جواب هههااااااای هووووووووووویی نیست..
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
منفعل تر از اين دولت در دوران نيست
امیر تبریز اوغلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
احسنت..... از این دولت ابی برای ما گرم نمیشه
محمدصادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
بعید نیست از این شیطان . خودشان به داستان دامن می زنند. حتی در میان افراد تجمع باید دنبال جاسوس و عامل سعودی گشت.
میرزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
53
537
با نهایت احترام
ولی فقط میشه تاسف خورد
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
باید افتخار کرد به این واکنش سریع و عقلانی
رحیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
این گونه اعمال خود سرانه موجبات لطمات شدید به دولت و مردم کشور خواهد شد ... باید عاملین این اقدامات به بدترین مجازاتها محکوم شوند ... چون تاوان این حرکات غیر انسانی را مردم خواهند داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
الان در اخبار تمامی رسانه های جهان حرفی از شیخ نمر نیست بلکه همه صحبت از اقدام وحشیانه ایرانیان در حمله به سفارت های خارجه است.
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
38
552
درسته.اما درست نیس به سفارت حمله کردن.عواقب جبران ناپذیری دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
هیچ عواقبی هم ندارد مطمئن باشید
ناشناس
| Singapore |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
مگه ما چی منافعی از عربستان داریم که نگران عواقبش باشیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
چه عواقبی دارد ؟ منافع مالی و شکم برخی به خطر می افتد؟ #غیرت
ناشناس
| Canada |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
این افراد هم می خوان بازهم مردم تاوان اشتباهات اونا رو بدن چون نونشون تو تاوان دادن مردمه .
احمد
|
United States of America
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
53
204
متاسفانه در این یکسال اخیر شاهد بیحرمتی های سعودی ها به ایرانیان بودیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
47
344
واااای بازم خرابکاری...
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
39
396
ای بابا
این کار از نظر قوانین بین المللی اصلا صحیح نیست !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
همه کارامون صحیحه بر اساس قوانین بین المللی ؟ حالا که سفارت یه جنایتکار رو سفارت پدر داعش رو اینجوری کردن همه قانون مدار شدن در سطح بین المللی !
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
وقتی به نوجون ما بی حرمتی کردن و ۴۰۰ نفرمون رو کشتند قوانینی دیگر وجود ندارد .... باید همشون رو زنده زنده پوس بکنیم
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
186
108
روزی نوبت آل منحوس سعود میرسه که سرنوشت فلاکت بار بنی امیه دچارشن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
42
305
اشتباه مجدد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
اشتباه؟
روزی که به بچه های این سرزمین تجاوز شد یا 500 نفر تو منا شهید شدن اگر دیپلماسی قوی داشتیم این نمیشد ضعف دیپلماسی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
43
150
کار زشت عربستان محکوم است.
پاسخ ها
البرز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
و ایضا کار زشت برادران همیشه احساسی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
173
104
الله اکبر الله اکبر مرگ بر آل سعود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
234
88
گور عربستان کندس...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
با چه منطقی منفی میدهی مگر اینکه وهابی باشی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
26
266
مردم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
بله مردم مگر تعجب دارد ؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
یه عده که فکر میکنن نماینده همه ی مردم هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
اگه مردم نبودن پس دولتی ها بودند
ممد
| Pakistan |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
اونایی هستند که همیشه دنبال آب گِل آلود می گردند!!!
ناشناس
|
Canada
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
32
320
کار دولت عربستان از اعدام شیخ نمر قابل توجیح نیست از ان بدتر حمله عده ای خودسر به سفات کشور دیگر می باشد، که از نظر همه دنیا محکوم می باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
هیچ هم مجکوم نیست
آنجایی که به دو ایرانی در جده توهین شد محکوم نیست ؟
آنجایی که حاجیان را در منا قتل عام کردند محکوم نیست؟
شیخ مظلوم را شهید کردند محکوم نیست ؟
بس نیست این همه توهین به شیعه و ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
توجیه
محمد
| United States of America |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
هیچ هم محکوم نیست
آنجایی که به دو ایرانی در جده توهین شد محکوم نیست ؟
آنجایی که حاجیان را در منا قتل عام کردند محکوم نیست؟
شیخ مظلوم را شهید کردند محکوم نیست ؟
بس نیست این همه توهین به شیعه و ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
244
48
مرحبا آفرین
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
دوست عزیز این حرکت شرم آور
مگر اینکه ایران رو در سطح کشوری مثل یمن تنزل داده باشیم
آریاقلی پور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
خوشت میآد آخرش ایران از عربستان عذرخواهی کنه نه؟! واقعن کوته فکری
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
آفرین که ورق رو به نفع عربستان چرخوندن حالا عربستان مظلوم نمایی میکنه و ایران محکوم میشه در صورتی که با اعمال رفتارهای بجا دیپلماتیک میشد هزاران بار بهتر و موثرتر با این اعدام مقابله کرد واقعا متاسفم که این حرکات رشادت فرض میشه
اصلاح طلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
80
84
لعنت خدابرپادشاه دروغگو ومفتخوران دربارفاسد آل سعود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
17
172
اعتراض می کنیم به وحشیگیری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
22
222
اعدام ایت الله نمر شدیداً محکوم است اما یکی جلوی تندروی افراد معترض را بگیرد تا داستان درست نکرده اند، این افراد باعث می شود تا ایران با شرمندگی از عربستان عذرخواهی دیپلماتیک کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
اگه این دولت است که سریعا این کار را می کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
اینا حتما خودسر هستند که فرمانده هم ندارند..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
91
45
درود بر مردم ایران و لعنت بر آل سعود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
170
32
دمشون گرم
صیاد از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
62
52
خداوند رژیم ال سعود رو نابود کنه
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
16
214
یعنی میخوایید ما باور کنیم این معترضین مردم عادی هستن دو نصف شب تو خیابون سفارت اتش میزنن؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
198
34
دمتان گرم.از امام حسین عوضش رو بگیرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
دین کار غلط را نمی پسندد.
آریاقلی پور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
واقعن نمیفهمی عواقبشو در نظر نمیگیری آبروی مملکتتو درنظر نمیگیری
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
عوضش رو میگیرن وقتی دوباره واقعه مزارشریف تکرار بشه جایی که طالبان با ورود به کنسولگری ایران 9 تا دیپلمات ما را کشتند . عقل خوب چیزیه بر آل سعود لعنت اما سفیر و سفارت در عرف بین الملل وضعیتش مشخصه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
گنه کرد در بلخ آهنگری به ششتر زدند گردن مسگری.
آقای مردم که میری سفارت آتیش می زنی ، فکر میکنی خیلی شجاعی؟ حمله کردن به ساختمان دیپلماتیک هنر نیست و نشان دهنده ی کوته فکری سیاسی و عدم درک صحیح از استراتژی دشمن است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
12
132
این تجمع حتما قانونی و با مجوز بوده دیگه!
فرزین خورشیدوند
|
United States of America
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
68
39
مرگ بر آل سعود
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
14
88
وای بر ما که وظیفه اخلاقی را هم انجام نمی دهیم .اگر ال سعود نادان ولی حیثیت بین الملی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
9
112
چه معترضي، چه مردمي ..
ناشناس
|
Australia
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
10
134
مثل حمله به سفارت انگلیس بوداره!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
149
20
باسلام.
به نظر شخصی بنده کار خوبی بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
چرا واقعا؟ به کدامین مجوز و کدامین حق؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
شما لطف کن نظر شخصیت رو برای خودت نگه دار جایی هم بروز نده که مملکت هرچی میکشه از ادمایی مثل جناب عالیه که زود احساسی میشن و یه کار میکنن که 80 میلوین نفر بعدش تاوان باید بدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
129
15
دمشون گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
12
132
شرم اوره.کی میخوایم یاد بگیریم
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
کی میخواهیم یاد بگیریم فراموش نکنیم
حادثه تعرض به جوانان ایرانی در جده و حادثه منا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
121
16
دمشون گر
ناشناس
|
Canada
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
11
150
دوسال ديگه با سلام وصلوات خسارت سفارت رو مي ديم و التماس روابط ديپلماتيك رو مي كنيم
محد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
8
97
از انتخاب توقع داشتم این حرکت محکوم کنه
ناشناس
|
Finland
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
7
110
ضمن محکوم کردن عمل حاکمین عربستان تجاوز به سفارت خارجی که بجز ضرر برای کشور چیزی ندارد نیز محکوم است
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
9
103
اینا ضربه میزنن به ایران
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
129
20
انشاالله بزودی کاخ سفید به آتش کشیده بشه
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
ان شا الله خدا عقل بده
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
12
96
اشتبااااااااااااااااااااااااااااه
حیدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
71
13
الله اکبر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
76
13
اینا خودشون میسوزونن میندازن گردن ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
دوست عزیز مگه خدای نکرده استراتژی های هزاره سومی شما لو رفته که دیگران هم یاد گرفتند؟
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
112
12
کار بسیار خوبی است تا سعودی ها حساب کار دستشان بیاید
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
89
13
باید سعودی ها را سر جایشان نشاند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
یعنی با آتش زدن یک ساختمان سعودی را سرجایش نشاندید؟ بابا ایولا دارین به خدا
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
68
9
نباید با سهل انگار این مسئله مهم فراموش شود باید با قاطعیت جواب داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
7
67
متاسفم
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
96
11
درود بر مردم فهیم ایران
مرگ بر آل سعود آدم کش
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
حمله مردم با کوکتل مولوتف به سفارت کشورها نشانه فهم؟
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
97
11
مردم ایران افتخار آفرینی کردند باید به آل سهود ضرب شصت نشان داد
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
این ضرب شصت نیست آی کیو...!!!

دقیقا همان چیزی بود که عربستانیهای وحشی منتظر آن بوده اند!!!!!
فکرمیکنم این عمل حمله به کنسولگری توسط عمال عربستان شکل گرفته است...لذا بایستی تمامی اینها دستگیر شوند....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
مردی پاشو برو عربستان.اونجا به خاطر این رفتار ما دارن شیعه می کشن
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
71
13
مرگ بر آل سعود
مرگ بر داعش
آل سعود و داعش دو روی یک سکه هستند
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
شما که اینقدر تبت تنده و هزارتا پست گذاشتی پاشو برو سوریه با داعش بجنگ چرا وایسادی هی کامنت میزاری؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
8
95
ملت و کشور ما تا کی باید تاوان اشتباهات افرادی که به جز ندای احساسات به هیچ چیز عقلانی گوش نمی دن بده؟ چرا یک بار برای همیشه چنین کسانی که حرمت سفارتخانه ها رو میشکنن حسابی جریمه نمیکنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
چطور آنجایی که حرمت جوانان ایرانی را در فرودگاه جده میشکنند اشکالی ندارد
حاجیان بی دفاع را تار و مار میکنند اشکالی ندارد
شیخ مظلوم را اعدام میکنند اشکالی ندارد
نه دوست ایرانی این طور ینمیشود با ید قاطعیت نشان داد
ناشناس
|
United States of America
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
99
12
اقدام بسیار به جایی بود
بیش از این نمیشه در مقابل رژیم سفاک عربستان سکوت کرد
هر چی سکوت میکنیم ، اون ها گستاخ تر میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
با گستاخی؟
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
82
9
آل سعود ترسو هستند مطمئن باشید بعد از این حرکت عقب نشینی میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
با وخشی بازی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
اوه . خدای من !! یعنی اینقدر ترسو هستن؟
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
76
9
کار آل سعود تمام است
از انتخاب هم بابت پوشش خبری سپاسگزارم
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
81
10
باید به آل سعود نشان داد گستاخی علیه ایران به اتمام رسیده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
یا چه روشی؟ به روش گستاخانه؟
ناشناس
|
Italy
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
8
102
متاسفانه این حرکات تنها به نفع عربستان تموم میشه...!!!!
یعنی دقیقا این حرکت در جهت مظلوم نمائی عربستان و به نفع عربستان جنایتکار تمام میشود...

باید بررسی شود
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
یادتان رفته با جوانان ما در جده چه کردند یادتان رفته حادثه منا را ؟
هنوز یک سال نشده است
ناشناس
| Russian Federation |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
هیچ هم به نفع آنها تمام نمیشود
ترسو تر از این حرفها هستند مطمئن باشید بعد از این حادثه آل سعود تغییر رویه میدهد
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
موافقم. واقعاً جای تأمل و بررسی داره.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
33
2
به بچه های ما تجاوز کردند ، حاجی های ما رو کشتند ، قیمت نفت رو پایین آوردند و به اقتصاد ما ضربه زدند ، یمن رو به خاک و خون کشیدند ، سوریه متحد ما رو ویران کردند ، اونوقت یک مشت ساده لوح داخلی مثل ابوموسی اشعری ، حرف از قوانین بین المللی میزنند
واقعا بی غیرتی این جماعت مسخره است
هیهات من الذله
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
آقا همه اینهایی که می گه درست؛ چرا نمی ری یمن باهاشون بجنگی؟ حمله به دیوار و شکستن شیشه، چه ربطی به این چیزها داره؟!!!
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
26
2
دوستانی که از زشت بودن این کار و حرکت غیر اصولی آن انتقاد میکنند و کامنت میگزارند یادش رفته است که با جوانان ایرانی در فرودگاه جده چه کردند یا حادثه منا را فراموش کرده اند ؟
عقب نشینی همین طور میشود باید قاطعیت نشان داد تا جرات تعرض به شیعه نداشته باشند
امیدوارم کامنت من را سایت انتخاب منتشر کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
24
خرج تعمیر و غرامت تخریب سفارت عربستان رو دادن دبگه خیلی زور داره..
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
22
2
حادثه فردگاه جده و توهین به جوانان ایرانی و حادثه غم انگیز منا
حالا هم اعدام ناجوانمردانه شیخ النمر
باید به عربستان پاسخ قاطع داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
28
2
دادشی که نوشتی (مردم؟)بله من اونجا بودم و از همین مردمم بودن هیچ دستور و تحریکی رفتم تا جلوی آل سعود کافر به اندازه سهم خودم اعتراض کنم ما تا پای جان پای اسلام وانقلاب هستیم دم همه بچه شیعه های با غیرت گرم که بدون هیچ مصلحت اندیشی ودل بستگی به این دنیای فانی مقابل ظلم می ایستن
هادی
|
United Arab Emirates
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
30
4
من خودم اونجا بود
الان رسیدم خونه
مردم عادی بودن
مثل من
این اتفاق باید زود تر می افتاد
ناراحت اینم که چرا زود تر نشد
اقا مردم سفارت عربستان نمیخوان
سفارت امریکا بشه اونجا بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
32
3
دیگه از پز های روشنفکرانه داره حالم بهم میخوره...
واقعاً دم شیر بچه های حیدری گرم!
عربستان مثل انگلیس نیست، این حرکت ها قیمت نفت رو هم افزایش میده و به نفع کشوره. ایران هم نیازی به عربستان نداره و عذرخواهی نمیکنه و نباید بکنه...
مستوفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
21
2
بعضی آقایون هنوز توخوابن نمیدونن یا نمیبینن یا خودشون به نفهمی زدن
شاید عربستانیها بیان و بلاهایی که سر دیگر شیعیان آورده سر خانواده هاشون بیاره بیدار بشن بابا یکم غیرت و تعصب داشته باشید.
ناشناس
|
Italy
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
24
متاسفانه این حرکات تنها به نفع عربستان تموم میشه...!!!!
یعنی دقیقا این حرکت در جهت مظلوم نمائی عربستان و به نفع عربستان جنایتکار تمام میشود...

باید بررسی شود که این حرکات مشکوک توسط کدام افراد نفوذی سازماندهی و اجرا میشود...؟؟؟؟؟
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
7
15
اين معترضان زماني كه بيشتر از ٦٠٠ نفر ايراني در حادثه منا كشته شدن كجا بودن ؟؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
23
3
درود بر ايرانيان شيعه كه خانه وهابيون ابوسفيان زادگان كريه المنظر را در تهران به آتش كشيدند ، ممنون هموطنان عزيز، انتقام خون شيخ نمر پاك پس گرفته خواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
24
3
درود بر ايرانيان شيعه كه خانه وهابيون ابوسفيان زادگان كريه المنظر را در تهران به آتش كشيدند ، ممنون هموطنان عزيز، انتقام خون شيخ نمر پاك پس گرفته خواهد شد.
ناشناس
|
China
|
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
20
با این خودسریها؛ ایران در پیگیری موضوع اعدام و منا در موضع ضعف قرار گرفت.
اگر نگوییم اینهایی که رفتند داخل سفارت از سعودی حقوق گرفتند باید بگوییم احمقهایی بودند که دست کمی از مزدبگیران آل سعود ندارند.
علی
|
Bosnia and Herzegovina
|
۰۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
25
من یه سوال از اونهایی دارم که از این اتفاق خوشحالن. اگر فردا عربستان به مجامع بین المللی شکایت کنه که من شهروندم دو به هر دلیل درست یا غلط اعدام کردم چرا ایران معترضه چی میتونیم جواب بدیم؟اصلا جواب منطقی و محکمه پسند میشه داد؟میشه حمله به مکان دیپلماتیک رو توجیه کرد؟
مانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
20
3
اتفاقا دمشون گرم
مردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
17
3
با سلام به ملت همیشه در صحنه ایران.باید تو کشتار حجاج سفارت رو به سرشون داغون میگردیم.کمی دیر شدم ولی شد درود بر ملت ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
16
اعدام شیخ نمر در واقع تحریک ایران برای ورود به جنگ خاور میانه است ... نباید مردم واکنش احساسی نشان دهند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
12
2
با سلام به ملت همیشه در صحنه ایران.باید تو کشتار حجاج سفارت رو به سرشون داغون میگردیم.کمی دیر شدم ولی شد درود بر ملت ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
5
5
لعنت خدا بر آل سعود .اما توروخدا یکی جلوی این تندروها را بگیره ..حمله به سفارت درست نیس.لطفا گوش به فرمان رهبر باشید
مصطفی منوچهری نایینی
|
United States of America
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
5
6
ضمن محکوم نمودن عمل وحشیانه حکومت منحوس ال سعوددراعدام ددمنشانه رهبرشیعیان مظلوم عربستان سعودی بایدعرض کنم که دولت ایران بایدجلو اعمال غیر مسئولانه افرادخودسررا با نهایت قدرت بگیرد
مصطفی منوچهری نایینی
|
United States of America
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
4
5
ضمن محکوم نمودن عمل وحشیانه حکومت منحوس ال سعوددراعدام ددمنشانه رهبرشیعیان مظلوم عربستان سعودی بایدعرض کنم که دولت ایران بایدجلو اعمال غیر مسئولانه افرادخودسررا با نهایت قدرت بگیرد
مصطفی منوچهری نایینی
|
United States of America
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
6
3
ضمن محکوم نمودن عمل وحشیانه حکومت منحوس ال سعوددراعدام ددمنشانه رهبرشیعیان مظلوم عربستان سعودی بایدعرض کنم که دولت ایران بایدجلو اعمال غیر مسئولانه افرادخودسررا با نهایت قدرت بگیرد
محمد مهدی
|
Singapore
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
12
من نمیدونم اون موقع که به ایرانی ها تو فرودگاه عربستان تجاوز شد و یا موقعی که اینهمه ایرانی تو حج کشته شدند، این معترضین و مدافعین اسلام کجا بودند....
ناشناس
|
Canada
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
12
حرومه به اونا سود برسونيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
10
2
مرگ بر ال سعودی
سامان
|
United States of America
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
7
باید دید بااین روش برخورد میشه کاری ازپیش برد یا نه مطمئنا با ابزارهای دیپلماتیک خیلی خیلی بهتر از این جور روش ها میتوان نتیجه گرفت کاری ازپیش برد
ناشناس
|
Portugal
|
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
13
حمله به سفارت اشتباه بزركي است .
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
9
4
عربستان امسال پونصد تا از،هموطنای مارو کشت،آب هم از،آب تکون نخورد،وقتش بود که یه زهر چشمی بهشون نشون بدیم،از هیچ نظر هم به عربستان وابسته نیستیم پس گور بابای روابط
فقط،مونده حج،که اونم با این برخورد بدی که با حجاج ایرانی میشه همون بهتر و واجب تر که نریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
14
471 نفر از هموطنان تو منا کشته شدند . اونوقت کجا بودید؟
کاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
14
3
لعنت ابدی بر ال سعود.کاش سرزمین حجازرا ازاد میکردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
حالم از شعارهای جنگ طلبان بهم میخورد.
محمد جاوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
13
چقدر هم الان عربستان ترسیده , خدا عقل بده به بعضی از این دوستای ما , خدایا عقل خدایا عقل
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
13
شک نکنید این معترضین هدفشون در تنگنا قرار دادن دولت روحانی است. در این مورد ذره ای تردید وجود ندارد.
خسیت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
10
بعضی ها میگن اشتباه بود اشتباه این بود که وقتی چهارصد نفرو کشتن هیچ کاری نکردیم
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
1
3
مثلا 450 نفر ایرانی رو در منا کشتن محکوم شد دنیا محکوم کرد مسخره است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
9
کار بسیار اشتباهی بوده، مثل اونها رفتار کردن درست نست
رضا
|
Sweden
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
11
این یعنی دخالت مستقیم در امور یک کشور دیگر. اینهایی که این کار را کردند مردم معمولی کوچه و بازار نبودند، بلکه اشخاصی بودند که دچار توهم بوده اند
یا اولی الابصار
|
United Arab Emirates
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
1
12
فارغ از نیت عاملان، کاملاً مشخصه که این اتفاق در خدمت منافع آل سعود و دشمنان ایران می باشد. کشوری که به خاطر اعدام مخالف سیاسی اش، در موضع انفعال قرار گرفته بود، حالا میتواند موضع تهاجمی و طلبکارانه بگیره.
دشمنان ایران هم از این خوراک تبلیغاتی نهایت سود را خواهند برد (نمونه اش هم سخنان رییس شورای روابط خارجی امریکا)!
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
9
دستی در کار است تا برای کشور هزینه درست کنند کسی هم نیست اینهارا ادب کند باید دستور دهنده های اینهارا بازداشت کرد کار عربستان محکوم است جنایت کرده باید جواب دهد
ك م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
7
2
با اعدام جسم شيخ نمر ، راهش تشديد مي شود و مهم بقاي راه نمر است كه اعدام شدني نيست
محمدهادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
10
حمله به سفارت یک کشورهرچندمتخاصم ازنظراسلام وقوانین واخلاق بین المللی درست نسیت بااین عمل دقیقاهمون کاری روانجام میدیم که سعودیهامیخان الان دنیا بااین اقدام سعودیها مخالف واون محکوم کردن کاری نکنیم که دستگاه دیپلماسی کشورمون مجبوربه عذرخواهی ازاین دون مایها بشه وجای شاکی ومتشاکی عوض بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
8
4
اعتراض ها بیشتر از اون که متوجه عربستان باشه متوجه دولت مردای خودمونه که اینقدر جلوی اینا گردن کج کردن تا آخر جرئت کردن همچین کاری بکنن ، با آسیب زدن به سفارت و کنسولگری مخالفم ولی چرا باید با تجمع جلوی سفارت مخالفت بشه !؟!؟ نکنه دولت هم موافق این اقدامه ؟! چرا هیچکدوم برخورد جدی نمیکنن ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
4
6
آن زمان که به دو نوجوان تعرض شد و این همه بی حرمتی به ایرانی و ایران جماعت کردند باید این کار می شد نه حالا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
9
اجازه بدید خشم مردم برای اختلاس تبعیض فقر بیکاری و فساد بجوش بیاد، اون موقع شب مردم تو خونه ها خواب بودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
13
به نظر من همش یه بازیه
این همه آدم تو منا مردن چرا کسی نرفت در و پنجره بشکونه حالا یه نفر رو اعدام کردن خون همه به جوش اومدهر
میدونم چاپ نمیشه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
4
11
دیروز استاد بزرگ اینانلو را از دست دادیم روحش شاد ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
20
اقایانی که خواستار ضربه به ال سعود هستند راه باز است میدان نبرد در سوریه دایر است چرا انجا نمی روند مگر میدان جنگ تهران است این رفتار برای وهابیون بهترین هدیه بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
14
این کار برای خراب کردن و ایجاد مشکل برای دولت روحانی بوده نه اعتراض به اعدام شیخ نمر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
15
3
الحمدلله
باز اين مردم وگرنه دولت كه خاصيتي از خودش نداره!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
8
6
هر کاری راهی دارد و بایستی از راه آن وارد شد
این راهش نبود.!!!
ماشیعه هستیم و شیعه در میدان نبرد
هر دشمنی را نابود می کند
ناشناس
|
Turkiye
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
14
سلام دوستان گرامی . در بالای خبر نوشته جمعی از نیروهای خودسر به سفارت عربستان حمله کردند . به نظر شما وقت آن نرسیده که این نیروهای خودسر یه تنبیه اساسی بشوند و از سطح شهر جمع شوند . ما با اقدامات عربستان مخالفیم ولی این حرکات موجب تنش بین دولتها شده کشور ما را در معرض آسیب قرار می دهد . آن هم در آستانه انتخابات .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
13
فقط و فقط بايد تاسف خورد
زهره س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
9
هرچقدر هم كه يك دولت يا حكومتي به دولت يا حكومت ديگري ظلم كرده باشه، حمله كردن به سفارت اون كشور كار ناشايستيه.. سفارت يك كشور جزيي از خاك اون كشور محسوب ميشه و اين حمله كردن يعني ما به خاك شما تجاوز كرديم و با اين كارمون مجوز جنگ رو صادر كرديم..
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
6
اصلا اين سفارت عربستان تو كدوم خيابان هست؟
شاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
4
14
اگر دو دقیقه جای پارک ممنوع بایستی کلی جریمه میشی ولی حرکات این خودسرها که هزینه های بسیار زیادی برای ملت و مملکت ایجاد میکند هم آیا مورد رسیدگی قرار می گیرد؟ چه کسی از حق و حقوق قانونی این مردم در قبال اقدامات یک گروه نادان حمایت میکند؟پیگیری هر امری راهی دارد که از نظر افکار عمومی جهان نیز پذیرفته شده است. این اعمال افراطی فقط حق واقعی ملت را ضایع میکند.
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
10
کارعربستان زشت بود.واز نظر دیپلماتیک کار ماهم اشتباه بود.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
12
کار خوبی نبود. اعتراض مشگلی نداره ولی نه آتش زدن سفارت خونه ها. فردا اونا هم سفارت ما رو تو عربستان آتش می زنند. بقیه سفارت خون ها هم دیگه احساس امنیت نمی کنند.
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
11
خواهشا اسم مردم رو روي اين افرادي ك مدام و به طور خودسر از نرده هاي سفارت خونه بالا ميرن نذارين. حالا از امروز بايد شاهد مظلوم نمايي و مصاحبه هاي مكرر آل نجس در شبكه هاي خبري در محكوميت مردم ايران باشيم.
مري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
6
3
لعنت الله علي القوم الظالمين
لعنت بر وهابيت
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
9
اين دوستان موقع حادثه منا كجا بودند ؟
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
4
11
با سلام . اقدام عربستان در اعدام شيخ نمر را كسي تاييد نمي كند حداقل در ميان مردم شيعه مذهب مورد تاييد نيست اما اين دليل نمي شود كه ما نارضايتي خود را با حمله به سفارت نشان دهيم سفارتخانه ها براساس موازين بين المللي كه يكي از اين موازين اصل احترام واطمينان است داير مي شوند اين اقدام وچنين اقداماتي متاسفانه آب را به آسياب دشمن مي ريزد وتمام اتهاماتي را كه ساليان سال دشمنان به ايران نسبت مي دهند با اين اقدامات خود سرانه ونابخردانه به سهولت اثبات مي شود اين اقدام دشمن شاد كن حداقل بيست سال كشور را به عقب برگرداند كه بيش از هركسي در دنيا موجب شادي صهيونيست خواهد شد يعني به راحتي اين انسانهاي جاهل عامل دست اسرائيل شدند نمي دانم عده اي نادان كه اين را ضرب شصت به عربستان مي دانند براساس كدام منطق خودزني را ضرب شصت مي دانند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
9
3
هیچ اشغالی نداره از تجاوز به زوار بیت الله الحرام که بد نیست خیلی هم خوب کردن
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
10
وظیفه حفاظت از سفارت کشورها مسئولیت ایرانه واقعا شرم آوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
9
3
این ها آدم تو حج کشتن
اینبار هم شهید شیخ نمر
ملت هم دیگر نمیتونن ساکت بشینن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
6
4
مرگ بر اصل سعود
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
9
حرکت عربستانی ها کاملا اشتباه بوده ولی حرکت این نیروهای به اصطلاح خودسر عذر بدتر از گناه است که فقط کار رو درعرصه بین المللی برای خودمون تنگتر میکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
11
3
ان شاءالله به زودی کاخ سفید رو حسینیه می کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
12
تا کی توی این مملکت منافع ملی باید جایش رو به منافع گروهی و جناحی و دسته ای بگیره
ناشناس
|
Italy
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
18
با کمک اراذل همیشه درصحنه ....عربستان بیشترین بهره برداری را از این حرکات مذبوحانه خواهدبرد و بهمین راحتی خبرشهادت شیخ نمر به حاشیه رفته و عربستان مظلوم نمائی خواهدکرد!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
هزار مثبت
امیر
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
11
بنده ابراز برائت میکنم از این حرکات.
بهار
|
United States of America
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
14
3
ما که هرکاری کنیم از دید جامعه جهانی محکومیم،پس بذار عربستانو به نابودی ببریم والا
نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
12
کار بد عربستانی ها دفاع ندارد ولی آیا در کشور ما همین چند نفر همه کاره کشور هستند و فقط این ها حق دارند بیایند ادای وظیفه کنند؟ آیا کشور مال این ها است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
11
عربستان یک کشور عقب افتاده سیاسی هست مرکز اصلی گروه های تروریست است ولی اینکه اینجوری به سفارت حمله بشه فقط برا کشور ما هزینه خواهد داشت
آرش
|
-
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
4
13
با این کار چهره زشت افراطی گری را نشان دادیم....
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
10
سفارت مگر ملک شخصی آل سعود بود که شماها فتح کردید؟! من نمی دونم، این شعبان بی مخها از کجا ارتزاق می کنن؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
11
این کارها به ضرر ماست
آریاقلی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
12
قبل اینکه کوته فکری و نابخردی و نادانیتونو اینجا به رخ دیگران بکشید و بهش مباهات کنید و از این اقدام ابلهانه و نکبت بار حمله به یک سفارتخانه تعریف و تمجید کنید لطفن کمی عقل نداشته تونو به کار بیندازید به عواقب اینکار فکر کنید. آدم فقط تا نوک دماغشو ببینه عین حماقته!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
11
کاملا کار اشتباه، ناشی از احساسات داغ و کم عقلی عده ای بود که فقط به ضرر ملت تمام می شود.
نیکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
9
این افراد اگر اهل قانون و صداقت بودند میتوانستند یک یا چند روز جلوی سفارت عربستان یا سازمان ملل تحصن و اعتراض کنند .
ساسان
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
8
2
اصلا عربستان غیر از دشمنی با ما چه شغلی داره دشمن قسم خورده ماست و سفارتش غیر پول مردم بیچاره رو به یغما ببره برای حج بعد هم این لانه جاسوسی است
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
9
کلا عقل و منطق در اعمال ما کمتر حاکمه جنایت آل سعود بر همه معلومه ولی آقایان ما هم در بیش از 150 کشور دنیا سفارتخانه داریم واقعه مزارشریف رو از یاد نبریم که 9 نفر دیپلمات بی گناه ما رو طالبان جنایتکار به شهادت رسوندند . در تمام تاریخ رسول و سفیر در همه کشورها و نظامها در امان بودند تصورش رو بکنید الآن به سفارت ما هم در ریاض حمله متقابل بشه ؟ ضمن اینکه ما دست به معذرت مون خیلی خوبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
7
عربستان هم باید مثل انگلستان کند تا اینها تو دهنی بخورند و دستور حمله ندهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
8
اگر فرض کنیم که مردم عادی بودند بازهم کارشون غیرقابل توجیهه چون ما خودمون داخل کشورکم از این مشکلا نداریم
Irani
|
Canada
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
8
سفارتخانه هر کشور در کشوری دیگر خاک کشور صاحب سفارتخانه است. من ضمن اینکه با دولت عربستان سعودی در تمام سیاستهای آن مخالف هستم حمله به سفارتخانه آن کشور به هر دلیلی ناموجه و محکوم میدانم. آیا ما از حمله سفارتخانه ها و بهای این کار درس فرا نگرفته ایم؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
18
3
آل سعود بدان ما انتقام یمنی ها و شیخ النمر را میگیریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
ایکاش کمی برای کشته شدگان منا هم رگ گردنت ورم میکرد.
ناشناس
|
Canada
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
4
11
امام یک سخنرانی دارد که می گوید خداوند انشاالله همه مارا آدم کند..
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
14
به نظر من ایرانی های معمولی اینقدر درگیر مسایل روزمره هستند که وقت فکر کردن به حمله یه سفارت رو نمیکنن. مطمئنا افراد عادی نبودند. آقای رئیس پلیس تو رو خدا مردم را کوتاه فکر خطاب نکنید با اظهارات خودتون
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
16
حیثیت کشور رو به بازی گرفتند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
10
هیجانی رفتار کردن دردی دوا نمیکنه.باید به وقت ش....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
8
این حرکت دقیقا همان چیزی است که دشمنان ایران مثل اسراییل میخواهند و تلاش میکنند تا ایران را با عربستان وارد جنگ کنند و بعد پشت عربستان صف ببندند و ایران را نابود کنند. متاسفانه ما هم به خواسته آنها عمل میکنیم. بهترین راه مقابله دیپلماسی است و پرهیز از هرگونه خشونت
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
11
اعدام شیخ نمر هرچن غیر منصفانه ولی براساس قوانین داخلی کشور عربستان بوده حالا چ درست چ نادرست. اما حرکت احمقانه معترضین طبق هیچ قوانینی نبوده
نويد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
10
واقعاً بايد تأسف خورد به حال ملتي كه براي كشتار اون همه حجاج هيچ حركتي از خودشون نشون ندادن ولي بخاطر اعدم يه عده ديگه رفتن جلو سفارت شلوغ كردن و مسخره بازي درآوردن. يه كم به خود بياييم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
11
3
چقدر بعضی از مردم ما ترسو و بزدل هستند.جوری سفارت سفارت میکنند که انگار حرم امن الهی است.مگه کور بودین این همه ایرانی رو تو حرم الهی کشتند دنیا جه غلطی کرده.سفارت شیطان تو ایران تسخیر شده هنوز آمریکا بعد از 35سال داره از این قضیه میسوزه.لطفا اینقدر ادای دیپلماتیک منش رو در نیارین.دنیا الان شبیه جنگل هست و سردسته غارتگر ش هم آمریکا وکشورهای که ادای حقوق بشر رو در میارن.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
13
یه سوال ایا سابقه حمله به سفارت تو کشور های دیگه هم هست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
8
این حرکت دقیقا همان چیزی است که دشمنان ایران مثل اسراییل میخواهند و تلاش میکنند تا ایران را با عربستان وارد جنگ کنند و بعد پشت عربستان صف ببندند و ایران را نابود کنند. متاسفانه ما هم به خواسته آنها عمل میکنیم. بهترین راه مقابله دیپلماسی است و پرهیز از هرگونه خشونت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
8
این حرکت دقیقا همان چیزی است که دشمنان ایران مثل اسراییل میخواهند و تلاش میکنند تا ایران را با عربستان وارد جنگ کنند و بعد پشت عربستان صف ببندند و ایران را نابود کنند. متاسفانه ما هم به خواسته آنها عمل میکنیم. بهترین راه مقابله دیپلماسی است و پرهیز از هرگونه خشونت
ناشناس
|
Spain
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
5
7
بی حرمتی نتیجه ای جز بی حرمتی نداره
در این چند سال بی حرمتی های زیادی کردن باید منتظر عواقبش باشن
اکبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
8
در مناسبات سیاسی وزارت خارجه باید صبور وقاطع باشد .صبر ازاین جهت که شایدما را ناخواسته به بازی بکشانند که برای منافغ کشور عزیز ایران و شعیان چالشی تهدید امیز باشد مانند سقوط هواپیمای روسی و اهداف ترکیه از این بازی که روسها با صبر و واکنش خوب سیاسی از ان بهر ه بردند ونقشه ترکها بی اثر کردند و با قاطعیت جواب دندان شکنی به اردوغان دادند لذا با توجه به انزاوی سیاسی واقتصادی ترکیه امکان تحریک انها برای فرار به جلو متصور بوده که باعربستا ن وقطر{شرکای داعشی خود }ودیگر کشورهای عربی برنامهای خاص را دنبال نمایند لذا هوشیاری ملت شریف ایران در کنار دیپلماتهای خود باعث جلوگیری از خسارتهای احتمالی می شود
عاقل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
6
7
با سلام به روح پرفتوح شیخ شهید، بنا بر قوانین پذیرفته شده نظام بالنده جمهوری اسلامی ایران سفارت هر کشور جزئی از قلمرو آن کشور است و تجاوز یا تعرض به آن تعرض به کشور متبوع آن سفارت تلقی میشود.از اکنون عربستان طلبکارانه به این یورش استناد نموده، شکایت می کند و ما محکوم میشویم و خسارت می دهیم. باید بدانیم اعتراض به این جنایت راه و روش دارد. دباید بدانیم که دوران تسخیر سفارت منقضی شده است.با اینکار خون شیخ نمر تحت الشعاع حمله به سفارت عربستان قرار میگیرد. واین همان نقض غرض نامعقول است.
آریاقلی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
8
قبل اینکه کوته فکری و نابخردی و نادانیتونو اینجا به رخ دیگران بکشید و بهش مباهات کنید و از این اقدام ابلهانه و نکبت بار حمله به یک سفارتخانه تعریف و تمجید کنید لطفن کمی عقل نداشته تونو به کار بیندازید به عواقب اینکار فکر کنید. آدم فقط تا نوک دماغشو ببینه عین حماقته!
ناشناس
|
Spain
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
8
4
بی حرمتی نتیجه ای جز بی حرمتی نداره
در این چند سال بی حرمتی های زیادی کردن باید منتظر عواقبش باشن
ناشناس
|
Japan
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
2
4
سفارت عربستان کجا ست ؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
4
9
کی می خواهیم بفهمیم اینکارها فقط تطهیر کننده اون کثافت ها در سطح بین المللی هست
آقایونی که چنین اتفاقی را برنامه ریزی کردن سعی در پایمال کردن حقوق ملی ایران در مجامع بین المللی دارن و خائن به نظام و رهبری هستند
بجای اینکارها با احضار سفیر به وزارت خارجه و اخراجش از کشور میشد مشت محکمی به عربستان زده
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
9
بسته بسته يكبار بار سفارت انكليس اينكار كردندةشديد ترين تحريمها اقايون ازوضع مردم خبر دارن به حرفهاى اقا كوش كنيد بسته ديكه
پاسخ ها
تتنبق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
منظورت بسه ديگه هستش عايا؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
10
هر اندازه هم از اقدامات عربستان خشمگین باشیم دلیلی وجود ندارد که با این اقدامات عجولانه و خودسرانه تمام پنبه هایی که برای ترمیم روابط خارجی و رفع تحریم ها زده بودیم رشته کنیم . با این اتفاقات باید دور جذب سرمایه‌گذاری خارجی ، جذب توریست و رفع تحریم ها و رونق اقتصاد رو فراموش کنیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
10
3
آل سعود باید نابود بشه این همه توهین به شیعیان و سکوت ما شیعیان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
شما که دنبال حماسه سازی هستی تو سوریه خیلی بهت نیاز هست . در خدمتیم بفرمایید سوریه. این قدر پشت میز کامپیوتر ات حرفای حماسی نزن و مردم رو تحریک نکن که حماقت هایی که اوضاع رو تیره تر میکنه انجام بدن
احسان
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
9
2
عربستان گور خودشو کند.
البته اقدام ایرانی ها هم درست نبوده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
5
5
کی می خواهیم بفهمیم اینکارها فقط تطهیر کننده اون کثافت ها در سطح بین المللی هست
آقایونی که چنین اتفاقی را برنامه ریزی کردن سعی در پایمال کردن حقوق ملی ایران در مجامع بین المللی دارن و خائن به نظام و رهبری هستند
بجای اینکارها با احضار سفیر به وزارت خارجه و اخراجش از کشور میشد مشت محکمی به عربستان زده
رحمان
|
Azerbaijan
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
13
مردم !!!!!!!!!!!!خودسر!!!!!!!!!!! خودجوش!!!!!!!!!!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
5
5
کی می خواهیم بفهمیم اینکارها فقط تطهیر کننده اون کثافت ها در سطح بین المللی هست
آقایونی که چنین اتفاقی را برنامه ریزی کردن سعی در پایمال کردن حقوق ملی ایران در مجامع بین المللی دارن و خائن به نظام و رهبری هستند
بجای اینکارها با احضار سفیر به وزارت خارجه و اخراجش از کشور میشد مشت محکمی به عربستان زده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
4
11
هر اندازه هم از اقدامات عربستان خشمگین باشیم دلیلی وجود ندارد که با این اقدامات عجولانه و خودسرانه تمام پنبه هایی که برای ترمیم روابط خارجی و رفع تحریم ها زده بودیم رشته کنیم . با این اتفاقات باید دور جذب سرمایه‌گذاری خارجی ، جذب توریست و رفع تحریم ها و رونق اقتصاد رو فراموش کنیم .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
6
10
کی می خواهیم بفهمیم اینکارها فقط تطهیر کننده اون کثافت ها در سطح بین المللی هست
آقایونی که چنین اتفاقی را برنامه ریزی کردن سعی در پایمال کردن حقوق ملی ایران در مجامع بین المللی دارن و خائن به نظام و رهبری هستند
بجای اینکارها با احضار سفیر به وزارت خارجه و اخراجش از کشور میشد مشت محکمی به عربستان زده
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
4
18
ما چقدر بايد تاوان اين ندانم كاريها را بديم. پليس و دستگاه ديپلماسي چه كار مي كنند؟
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
12
3
این کار دزسته که از لحاظ دیپلماتیک نادرسته، ولی این فایده رو هم داره که سعودی ها بفهمن که کار های نادرستشون عواقب داره و باعث ناراحتی برخی ملتها میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
9
خود جوش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
5
12
این کارها دورازشان رفتارشیعیان است با اخلاق پیامبری بارعایت اصول دیپلماسی باید جواب عربستان داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
3
21
درود بر عقل مرگ بر جهل درود بر عقلا مرگ بر جاهل ها!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
4
19
هر اندازه هم از اقدامات عربستان خشمگین باشیم دلیلی وجود ندارد که با این اقدامات عجولانه و خودسرانه تمام پنبه هایی که برای ترمیم روابط خارجی و رفع تحریم ها زده بودیم رشته کنیم . با این اتفاقات باید دور جذب سرمایه‌گذاری خارجی ، جذب توریست و رفع تحریم ها و رونق اقتصاد رو فراموش کنیم .
مرادنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
22
5
سلام به نظر من همین روزها عربستان به یک گوشمالی نیاز دارد
پاسخ ها
تتنبق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
جو گير نشو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
23
5
فقط مي تونم بگم دستشون درد نكنه كاش من هم تهران بودم ،،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
5
15
چرا وقتی چندین هزار مردم ما در عربستان کشته شد اینکارو انجام ندادید؟
مجید آذری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
4
12
واقعا کاری که بعضی افراد بعضی آقایون انجام دادند بیشتر برای منافع شخصی بوده تا اعتراض ... چند روز تا اجرای برجام نمونده .. حرفهای امروز ترامپ بر علیه ایران را شنیدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
10
3
مرگ بر ال سعود
عقیل
|
Germany
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
10
5
مرگ بر آل سعود
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
5
13
بهترین فرصت بود تا از نظر بین المللی عربستان رو در منگنه قرار بدیم
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
16
6
سفارت عربستان لانه جاسوسی امریکاست بایدنابود شود مرگ برتکفیری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
6
16
گور عربستان با جوگیری کنده نمیشه . اتفاقا کسی که تاوان پس میده ملت ایرانه و کسانی که نفع می برن عربستان و متحدین و البته کاسبان فتنه هستند
ناشناس
|
Turkiye
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
4
13
هر حرکتی اول باید شرایطش در نظر گرفته بشه..الان درست زمانی که کل دنیا زوم کردن رو ایران این کار فقط آبرو ریزیه..
آرش
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
22
7
حمله به سفارت عربستان کار به حقی بود
اما می توانستیم از روشهای نرم تر و بسیار تحقیر کننده تری برای سفارت عربستان استفاده کنیم، مثلاً با تمام تخم مرغ گندیده ها یا زباله های تهران باید سفارتشون رو به گند می کشیدیم .
نظرات بینندگان