arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۲۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۶ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

تهیه بلیط ارزان هواپیما «سفرمی»

کاربران سفرمی می توانند ضمن خرید ساده بلیط هواپیما، از خدمات پشتیبانی 24 ساعته، ضمانت پروازها و ارائه ارزانترین نرخ بلیط هواپیما استفاده نمایند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امروزه به تبع گسترش خدمات سفر و گردشگری در فضای مجازی، استفاده از این سرویس ها نیز رشد قابل ملاحظه ای داشته است به طوریکه در سال های اخیر درصد بسیار بالایی از مسافران خدمات سفر خود را از طریق اینترنت تامین کرده اند.

همه ساله در آستانه فرا رسیدن تعطیلات نوروزی حجم سفر ها و تور های نوروزی افزایش پیدا می کند و در این بین پیدا کردن محلی که بتوان با خیال راحت از خدمات و اطلاعات گردشگری آن استفاده کرد به مسافران کمک شایانی می کند.

تهیه بلیط ارزان هواپیما با

«سفرمی» یک موتور جستجوگر است که با هدف ارائه خدمات گردشگری الکترونیک فعالیت خود را آغاز کرده و درحال حاضر علاوه بر امکان خرید بلیط هواپیما برای مسافران و گردشگران ، رزرو تور و هتل را نیز در آینده فراهم می نماید.

موتور جستجوی سفرمی با رابط کاربری زیبا و فقط با چند کلیک، تمامی پروازهای موجود در بازار را جستجو کرده و بر اساس ارزانترین نرخ نمایش می دهد .

کاربران سفرمی می توانند ضمن خرید ساده بلیط هواپیما، از خدمات پشتیبانی 24 ساعته، ضمانت پروازها و ارائه ارزانترین نرخ بلیط هواپیما استفاده نمایند. 

حسین نوعی مدیر بازاریابی مجموعه مسافرتی «سفرمی» با اشاره به اینکه این مجموعه در حال حاضر همزمان کار موتور جستجو و رزرو پرواز چارتر و سیستمی را  انجام  می دهد،گفت: کار موتور جستجو این است که تمام اطلاعات بازار را جمع آوری و در یک صفحه نمایش می‌دهد. حال اگر مسافر تمایل داشته باشد برای رزرو اقدام کند، روی هر گزینه که بخواهد کلیک می کند. ساعت پرواز، قیمت، شرکت هواپیمایی و یا هر فاکتوری که مدنظر داشته باشد را انتخاب می کند و خرید در همان سایت «سفرمی» انجام می‌شود. یعنی تمام مراحل جستجو،انتخاب و خرید بلیط دریک سایت صورت می گیرد.

نوعی افزود:«سفرمی» یک سایت جدید و نواور است که حاصل تجربیات چندین ساله رزرو و فروش آنلاین پرواز می باشد. به طور کلی اساس فعالیت شرکت در گردشگری الکترونیک بوده و به طور مداوم به دنبال راه حل ها و تکنولوژی های جدید در صنعت گردشگری می باشیم.

وی گفت :در حال حاضر سرویس و خدماتی که «سفرمی» ارائه می‌کند فروش پروازهای داخلی و خارجی است که شامل پروازهای چارتری و سیستمی می‌شود که در آینده ای نزدیک خدمات هتل، تور و گردشگری هم به آن اضافه خواهد شد.

نوعی افزود: از دیگر مزیت های «سفرمی» پروازهای دوطرفه است. پرواز دو طرفه دیگر نگرانی برای مسافر نمی گذارد و مسافر باخیال راحت بلیط رفت و برگشت خود راخریداری می کند. 

حسین نوعی ضمن اشاره به اینکه یک اصل مهم و اساسی برای سفرمی رضایت و جلب اعتماد مسافران می باشد و به این منظور تمامی خدمات ارائه شده از جمله رزرو پرواز، هتل، تور و خدمات گردشگری دارای ضمانت می باشد و در صورت بروز مشکل، پشتیبانی 24 ساعته سفرمی به سرعت مشکل را مرتفع می نماید به عبارتی ضمانت سفرمی تمامی نگرانی های مسافران را برطرف می کند.

وی ادامه داد:  یکی از مزیت های «سفرمی»  بخش informing یا اطلاع رسانی است. مثلا اگر مسافری در این بخش بلیط کیش که قیمت متوسط 200 هزارتومانی دارد را جستجوکند و پس از وارد کردن مشخصات خود اعلام کند که اگر این پرواز به 100 هزار تومان رسید، به وی اطلاع داده شود .در این صورت سفرمی به طور خودکار اطلاعات را ذخیره کرده و زمانی که قیمت به عدد مورد نظر کاربر برسد نرخ پرواز درخواست شده را به شماره تلفن های ثبت شده SMS و اطلاع رسانی می کند.

 این یک مزیت خیلی بزرگ است چون بسیاری از مسافران به دنبال بلیط ارزان هستند پس همین بخش ما را از دیگر آژانس ها پیش می اندازد وبه استانداردهای بین المللی نزدیک می کند. 

وی گفت: ارائه قیمت های بلیط در بازه زمانی یک ماهه ازدیگر ویژگی های ماست. در این سرویس مسافر می تواند به طور مثال قیمتهای بلیط تهران-بوشهر را تا 30 روز آینده در سایت مشاهده و ارزان ترین روز و تاریخ  آن را برای سفر انتخاب کند. یعنی می تواند با جابجایی برنامه سفر،بهای کمتری را پرداخت نماید. بخش کنسلی آنلاین و استرداد لحظه ای وجه ،از دیگر برتری های ماست که کارکردن با آن بسیار راحت است. 

مدیر بازاریابی مجموعه مسافرتی «سفرمی» در پایان خاطر نشان کرد: ما با رصدی که هرروزدر بازارآنلاین بلیط پرواز داریم میانگین و افزایش قیمت رقبایمان را استعلام می کنیم. با توجه به قدرت ما در بازار آنلاین این توان را داریم که بلیط را پایین تراز قیمت بازار و با کمترین سود به مسافر عرضه کنیم .
نظرات بینندگان