arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰

وزیر ارتباطات و فن آوری : اقدامات پست بانک ارزشمند و ستودنی است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت ها و اقدامات پست بانک ایران در مناطق روستائی و محروم کشور را بسیار ارزشمند و ستودنی دانست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت ها و اقدامات پست بانک ایران در مناطق روستائی و محروم کشور را بسیار ارزشمند و ستودنی دانست.

به گزارش "انتخاب" به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، دکتر تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه معاونین وزارت و مدیران عامل شرکت های وابسته ضمن بیان این مطلب گفت: اقدامات ارزنده مجموعه پست بانک ایران در تجهیز و راه اندازی دفاترخدمات بانکی در روستاها و مناطق محروم کشور همواره بعنوان یک خدمت خداپسندانه و محروم زدائی است که پرداخت به موقع و On Line وجوه یارانه نقدی، پرداخت سود سهام عدالت و همچنین جمع آوری وجوه قبوض مصرفی آب، برق، گاز و تلفن و ارائه سایر خدمات بانکی از نمونه های بارزی است که سایر بانک های کشور ارائه نمی کنند.

وی افزود: پست بانک ایران در راستای اجرای اهداف دولت خدمتگزار، وجوه نقدی یارانه حدود یک میلیون و 500 هزار سرپرست خانوار مناطق روستائی و محروم کشور را در هر مرحله پرداخت می نماید که این یک اقدام ملی و خداپسندانه است و حدود 30 درصد از منابع یارانه ها را شامل می شود.

گفتنی است: در ابتدای این جلسه دکتر محبیان، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل پست بانک ایران، گزارش مفصلی از سیاست ها، برنامه ها، اهداف، چشم اندازها و اقدامات و فعالیت های این بانک را ارائه نمود. 
نظرات بینندگان