arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۵۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۵ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۰

کارگردان "پایان نامه": فیلمی که ساختم سفارشی نیست/شمقدری: این فیلم توسط بخش خصوصی ساخته شده

كارگردان فيلم «پايان نامه» گفت: «پايان‌نامه» با احترام به هر دو جناح ساخته شده است و هيچ وقت به کسي توهين نکرده‌ايم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
كارگردان فيلم «پايان نامه» گفت: «پايان‌نامه» با احترام به هر دو جناح ساخته شده است و هيچ وقت به کسي توهين نکرده‌ايم.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، حامد کلاهداري در جلسه نمايش و نقد فيلم"پايان نامه"كه با حضور اين كارگردان و روح‌الله شمقدري ـ تهيه کننده فيلم ـ در دانشگاه اصفهان برگزار شد،بيان داشت:«پايان نامه» براي اين ساخته نشد که تعريف گروه‌هاي چپ يا راست را بکند.

وي افزود: اين فيلم نشان‌دهنده چهره آدم‌هايي است که نه به جناح چپ توجه دارند و نه به راست.هدف آن‌ها اصل نظام و براندازي ايران است و از اين اختلاف و تفرقه‌ها به نفع خود استفاده مي‌کنند.

كلاهداري با اشاره به اين که«پايان نامه» فيلم دومش پس از «شکلات داغ» است،ادامه داد:«پايان نامه» از لحظه شروع پيش توليد فشارهاي زيادي را تحمل کرد و مخالفان آن مي‌خواستند فيلم به نتيجه نرسد.

وي در ادامه تاكيد كرد: با دليل و مدرک مي‌گويم که «پايان نامه» يکي از تکنيکي‌ترين فيلم‌هاي چند سال اخير سينماي ايران است. اين فيلم يك اکشن سياسي است که سينماي ما بضاعت ساخت صحنه‌هاي آن را نداشته است.

كلاهداري با بيان اين که اين فيلم برگرفته از خط فکري خودش بوده و به سفارش کسي ساخته نشده است،خاطرنشان كرد: با تهمت و دروغ ما را به جريان خاصي متصل مي‌کنند اما «پايان نامه» مظلوم واقع شد و تعداد نمايش اين فيلم يک سوم فيلم آقاي حاتمي کيا بود.

وي ادامه داد: بسياري از افراد سوال مي‌کردند شخصيت هاي حاضر در ويلا چه کساني بودند؟آن ها يک گروهک بودند و منظور اين نبود که تمام اتفاقاتي که در خيابان‌هاي تهران افتاد، مربوط به اين جريانات بوده باشد.

رو‌ح‌الله شمقدري تهيه‌کننده «پايان نامه» نيز گفت: در ايران فيلمي که کاملا با بودجه خصوصي ساخته شود وجود ندارد.

وي شروع ساخت فيلم «پايان‌نامه» را به بخش خصوصي مربوط دانست و افزود: بخش اعظم بودجه فيلم را بخش خصوصي بر عهده داشته است.

وي با بيان اين که سينماي ايران نياز به حمايت دارد تا در ژانرهاي مختلف متولد شود، اظهار داشت: فيلم ساخته مي‌شود تا فرهنگ سازي کند، نه اينکه فقط واقعيات جامعه را نشان دهد. سعي کرديم فرهنگ سازي کنيم تا از اتفاقات بد آينده پيشگيري شود. ما اين فيلم را بر اساس ضروت زماني ساختيم و به آرمان‌هاي نظام وفاداريم.

شمقدري اضافه كرد: در اين فيلم هيچ جناح و شخصيتي را متهم نکرده‌ايم و ريشه فتنه را به خارج از کشور نسبت داده‌ايم. نمي‌توان بخشي از فيلم را شنيد و بخشي را ناديده گرفت و نتيجه‌گيري کرد.

وي هم چنين بيان داشت: نسبت داشتن حامد کلاهداري با آقاي سجادپور شايعه است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
رویا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۷
1
0
آقای کلاهداری همه فیلمت رو هووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو...... کردیم .
پاسخ ها
آدم با شعور
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۷
آقای کلاهداری من میگم تو فیلم نساز تو کلا حیفی....... جدی میگم یارانه من مال تو جون من دیگه فیلم نساز .... آفرین پسر خوب ...
سفتر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۷
0
0
یارانه من مال تو ..... دیگه فیلم نساز ...............؟
نظرات بینندگان