arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۰

كليه مشمولان فارغ‌التحصيل دانشگاه‌ها داراي برگه اعزام به خدمت در اول تيرماه

سازمان وظيفه عمومي ناجا در اطلاعيه‌اي كليه مشمولان فارغ‌التحصيل دانشگاه‌ها كه داراي برگه اعزام به خدمت هستند را اول تير ماه سال جاري فراخواند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سازمان وظيفه عمومي ناجا در اطلاعيه‌اي كليه مشمولان فارغ‌التحصيل دانشگاه‌ها كه داراي برگه اعزام به خدمت هستند را اول تير ماه سال جاري فراخواند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.ir سازمان وظیفه ی عمومی در اطلاعیه خود آورده است : 

به اطلاع كليه مشمولان فارغ التحصيل دانشگاهي كه برگ اماده به خدمت از سازمان وظيفه عمومي ناجا به تاريخ اول تير ماه سال 1390دريافت داشته‌اند مي رساند كه نحوه و چگونگي اعزام به خدمت دوره ضرورت آنان در قالب برگ اعلام محل مراجعه به اطلاع رسيده است و اين قبيل از عزيزان مي بايست براساس اطلاعات مندرج در آن برگه اقدام نمايند.لذا آندسته از مشمولاني كه به هر دليل تا كنون موفق به دريافت برگ اعلام محل مراجعه نگرديده اند مي‌توانند به نزديكترين دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس+10) مراجعه و نسبت به دريافت برگ مذكور اقدام و براساس اطلاعات مندرج در آن رفتار نمايند.لازم به تاكيد است كه كليه مشمولان مي بايست در تاريخ تعيين شده  اوراق مربوط به اعزام خود را مانند: برگ اعزام به خدمت، برگ واكسيناسيون، برگ اعلام محل مراجعه و ساير مدارك مورد نياز از جمله شناسنامه، كارت ملي و ... در هنگام مراجعه به وظيفه عمومي به همراه داشته باشند.
نظرات بینندگان