arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۲ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۰

نماینده مجلس: وجود خط تلفن در هر خانه، حداکثر ارتباط بین وزارت ارتباطات و وزارت مسکن است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: حداکثر ارتباط بین وزارت ارتباطات و وزارت مسکن این است که در هر خانه‌ای یک خط تلفن وجود دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: حداکثر ارتباط بین وزارت ارتباطات و وزارت مسکن این است که در هر خانه‌ای یک خط تلفن وجود دارد.

جواد جهانگیرزاده شب گذشته در برنامه گفت‌وگوی شبکه یک سیما، اظهار داشت: زمانی ارتباطات تنها در دست افراد خاصی بود که پس از پیروزی انقلاب، با شعار عدالت‌گستری انقلاب اسلامی ارتباطات در دسترس تمام افراد جامعه قرار گرفت.


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاقاتی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه ارتباطات کشور رخ داده، جزء شاهکارهای انقلاب است.
وی ادامه داد: پیشرفت‌های حوزه فناوری اطلاعات کاملا به چشم مردم آمده است و نگرانی از بابت ادغام وزارت ارتباطات نیز به این دلیل است که مردم شاهد پیشرفت‌های سریع این حوزه بوده‌اند و تأثیر آن را در زندگی خود درک کردند.


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قاعده کار این است که حوزه ICT را به عنوان یک حوزه مستقل نبینیم؛ بلکه این حوزه دارای یک ارتباط مستمر با دیگر حوزه‌ها است و اگر با دیگر حوزه‌ها هماهنگ نبود، مردم به راحتی اثرات این حوزه را در زندگی خود نمی‌دیدند؛ برای مثال شخصی که به کشور دیگری مسافرت می‌کند، نخستین چیزی که به چشم می‌آید حوزه ارتباطات و تلفن آن کشور است. 

جهانگیرزاده تأکید کرد: فناوری اطلاعات محصولاتی تولید می‌کند که به خوبی در زندگی مردم قابل لمس است. 

وی ادامه داد: اگر این اطمینان خاطر را با قطعیت به مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بدهیم که استقلال این وزارتخانه را با هیچ چیز دیگر معاوضه نخواهیم کرد، قطعا موفق خواهند شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نباید به دلیل اینکه رأی اعتماد مجلس از وزیر راه و ترابری گرفته شده است، این وزارتخانه را به وزارت مسکن انضمام کنیم. 

وی تأکید کرد:‌ روش دولت به جای ادغام، انضمام وزارتخانه‌هاست؛ دولت باید مجموع 21 وزارتخانه را یکبار بازبینی کلی کند. 

نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دلیل اینکه فوریت ادغام در مجلس رد شد این بود که دولت باید در لایحه ادغام، ساختار را تعریف می‌کرد و وظایف را برمی‌شمرد و ما فوریت را رد کردیم تا دولت با فرصت این کار ها را انجام دهد.

وی ادامه داد: چرا باید وزارت 70 هزار نفره راه و ترابری بچسبد به وزارت چند هزار نفره مسکن،حتی برخی از دوستان گفتند که ماده 53 قانون را متوقف کنیم یا بگوییم دولت در دو سال پایانی برنامه این کار را انجام دهد تا کار کارشناسی لازم در فرصت کافی انجام گیرد.
جهانگیرزاده افزود:‌ شاید برخی کشورها وزارت مسکن نداشته باشند اما در کشور ما آیا نیاز مسکن کاملا برطرف شده است؟ 

وی گفت: مسکن مهر هم‌اکنون وظیفه مهمی در وزارت مسکن بر عهده دارد و ایجاد 1.5 میلیون مسکن برای فاقد مسکن‌ها در کشور کار راحتی نیست. 

وی تأکید کرد: در رابطه با ارتباط وزارت ارتباطات و وزارت مسکن نیز حداکثر ارتباط بین این دو وزارتخانه این است که در هر خانه‌ای یک خط تلفن وجود دارد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
0
0
درست میگه. شاید ضرف 24 ساعت هم اینکار را انجام میدن. از یک جعبه (کافو) چندین خط میگیرند (pcm4) که قابلیت وصل به اینترنت adsl را نداره.
داش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
0
0
اقاي ناشناس برو نوشتن ظرف رو ياد بگير شما نميخواد نظر بدي.
نظرات بینندگان