arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۶۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۸ - ۱۱ تير ۱۳۹۵
عارف:

چرا سازمان بازرسی کل کشور درباره فیش‌های حقوقی قصور کرده است

محمدرضا عارف در جریان راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره فیش‌های حقوقی افزود: متاسفانه شاهد هستیم ازسوی برخی مدیران به نوعی سواستفاده از اختیارات صورت گرفته است و این درحالی است که از مدیران توقع می‌رفت که با درنظر گرفتن وضعیت مردم، حداقل عرف جامعه رعایت کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم تهران در مجلس دهم درباره فیش های حقوقی گفت: سازمان بازرسی کل کشور باید به مجلس و مردم گزارش دهد چرا در این زمینه قصور کرده است و دیوان محاسبات چرا گزارشی ارائه نکرده است.

به گزارش انتخاب؛ محمدرضا عارف در جریان راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره فیش‌های حقوقی افزود: متاسفانه شاهد هستیم ازسوی برخی مدیران به نوعی سواستفاده از اختیارات صورت گرفته است و این درحالی است که از مدیران توقع می‌رفت که با درنظر گرفتن وضعیت مردم، حداقل عرف جامعه رعایت کنند.

عارف یادآور شد: درحالی که مردم برای دریافت وام‌های ۲ الی ۳ میلیونی دچار مشکل هستند، این توقع از مدیران ارشد وجود دارد که هر چه بیشتر به مردم توجه داشته باشند.

وی گفت: با این حال، باید توجه کنیم کسانی که چنین حقوق‌هایی را تصویب و تایید کردند نیز مورد برخورد قرار گیرند. برخورد با این مسئله نباید محدود به دریافت‌کنندگان این حقوق‌ها و وام‌ها شود؛ بلکه باید با تصویب‌کنندگان و تاییدکنندگان نیز برخورد شود.

رئیس فراکسیون امید در پاسخ به سوال دیگری در ارتباط با عدم ارائه گزارش دیوان محاسبات به مجلس، علی‌رغم سپری شدن بیش از دو هفته، خاطرنشان کرد: سوال بسیار جدی و مهم این است که دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور در ارتباط با این مسئله چه کرده‌اند.

وی ادامه داد: سازمان بازرسی کل کشور باید به مجلس و مردم گزارش دهد چرا در این خصوص قصور کرده است و همچنین دیوان محاسبات نیز باید به مردم و مجلس شورای اسلامی گزارش دهد که چرا در حسابرسی سالانه به این مسئله بی‌توجه ای کرده و اگر به این تخلف‌ها برخورد کرده، چرا گزارشی ارائه نکرده است.

وی در ادامه به روز جهانی قدس و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: روز قدس، روز همبستگی امت اسلامی است که به‌عنوان وحدت ملت مسلمان انتخاب شده است.

عارف ادامه داد: مسلمانان جهان در این روز برای تحقق آرمان‌های ملت مسلمان فلسطین به خیابان می‌آیند و بنده نیز به‌عنوان یکی از شهروندان این کشور خود را موظف می‌دانم در این راهپیمایی شرکت کنم.

رئیس فراکسیون امید در مجلس دهم حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را نشان‌دهنده انسجام و همدلی ملت اسلامی دانست و گفت: مطمئن باشید علی‌رغم تمام شیطنت‌هایی که ازسوی دشمنان صورت می‌گیرد، قطعاً پیروزی از آن ما خواهد بود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۴۷
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
48
11
آقای دکتر عارف از شما بعیده ....
نظرات بینندگان