arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۴۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۲ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۰
مجله پي سي وورد معرفي کرد

فهرست بهترين لپ تاپ ها براي مديران و کارمندان

لپ تاپ هايي که اين روزها محبوبيت فراواني دارند و بين کاربران عادي و سازماني به صورت گسترده مورد استفاده قرار مي گيرند، در شرکت هاي مختلفي توليد مي شوند كه هر کدام از آن ها به نوعي نيازهاي کاربران را پاسخ مي دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
لپ تاپ هايي که اين روزها محبوبيت فراواني دارند و بين کاربران عادي و سازماني به صورت گسترده مورد استفاده قرار مي گيرند، در شرکت هاي مختلفي توليد مي شوند كه هر کدام از آن ها به نوعي نيازهاي کاربران را پاسخ مي دهند.

به گزارش انتخاب به نقل از دنیای اقتصاد، اگرچه در حال حاضر مدل هاي مختلفي از اين رايانه هاي همراه در سراسر دنيا فروخته مي شود، اما کارشناسان بر اساس آخرين بررسي هاي خود بهترين لپ تاپ هاي مجهز به سيستم عامل ويندوز 7 با بالاترين سيستم امنيتي و بهترين رابط کاربري را براي فضاهاي کاري انتخاب کرده اند كه به اين ترتيب است:

لپ تاپ VAIO SB سوني: درخانواده قوي ترين و پيشرفته ترين لپ تاپ هاي سازماني VAIO SB سوني بهترين کيفيت را ارائه مي دهد. اين لپ تاپ در دو مدل و همراه با پردازنده هاي i5 و i7 اينتل ساخته شده است که از مهم ترين قابليت هاي آن مي توان به نور پس زمينه صفحه کليد، سيستم پشتيباني از ديسک هاي Blu-ray، پردازنده گرافيکي AMD Radeon HD 6630، باتري ويژه با توان ذخيره انرژي براي 15 ساعت به همراه باتري دوم و ... اشاره کرد.

اين محصول 999 دلار قيمت دارد و مهم ترين رقيب براي Macbook Pro اپل محسوب مي شود که 300 تا 400 دلار ارزان تر به فروش مي رسد.

لپ تاپ TravelMate TimelineX TM 8372 ايسر: اين محصول يکي از بهترين و به صرفه ترين لپ تاپ ها براي کاربران خانگي و سازماني محسوب مي شود. باتري اين لپ تاپ قادر است انرژي را به مدت 8 ساعت در خود ذخيره کند. وزن اين محصول 6/4 پوند است که اندکي سنگين به نظر مي رسد. لپ تاپ پيشرفته ايسر به اندازه 3/13 اينچ ساخته شده است و روي آن نسخه Professional سيستم عامل ويندوز 7 نصب شده است.

لپ تاپ Elitebook 8460p شرکت HP: اين لپ تاپ براي آن دسته از کارشناسان و کارمنداني ساخته شده است که دائم در سفر هستند و بايد به به طور مداوم با محل کار خود در ارتباط باشند. براي اين رايانه همراه سيستم امنيتي HP ProtectTools در نظر گرفته شده است.

 اين محصول همچنين قادر است از طريق سيستم عامل ويندوز 7 قسمت هاي مختلف شبکه در سازمان از جمله DirectAccess، BitLocker to Go، BranchCache و AppLocker را کنترل و هدايت کند.

لپ تاپ U36SD ايسوس: اگرچه اين لپ تاپ 3/13 اينچي در اندازه کوچک ساخته شده است، اما توان بسيار بالايي دارد و با قدرت قابل ملاحظه اطلاعات را پردازش مي کند. اين لپ تاپ به سريع ترين مدل پردازنده i5 اينتل، پردازنده گرافيکي NVIDIA GeForce، باتري ويژه با قابليت ذخيره انرژي به مدت 10 ساعت و ... مجهز شده و وزن آن 7/3 پوند است.

لپ تاپ 900 x: اين محصول در خانواده لپ تاپ هاي سري 9 سامسونگ توليد شده و جزو رايانه هاي قابل حمل فوق باريک طبقه بندي مي شود. طراحي اين لپ تاپ بسيار ساده است و موشواره آن قابليت چندلمسي دارد که کار با رايانه را آسان مي کند. از مهم ترين امکاناتي که در اين لپ تاپ به کار رفته است مي توان به نمايشگر 3/13 اينچي، سيستم صوتي استريو با توان 3 وات، وبکم 3/1 مگاپيکسلي، 128 گيگابايت حافظه جامد، پردازنده Core i5 اينتل و... اشاره کرد. اين لپ تاپ 1600 دلار قيمت دارد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
م.غ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
2
0
انتظار اينستكه كلمات انگليسي يا به همان شكل اصلي نوشته شوند يا درست به فارسي منتقل شوند. نام صحيح مجله PC World يا پي سي ورلد است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
2
0
حالا کدام آقازاده اینها را وارد کرده ؟!
یاسر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
3
1
به نظر من اول اپل دوم msiسوم سونی چهارم دل پنجم فوجیتسو زیمنس آلمان ششم ایسوز هفتم توشیبا هشتم اچ پی نهم لنووا
نظرات بینندگان