arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۰۸ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

رئیس بنیاد شهید: تحت پوشش قرار گرفتن ۴۰۰ نفر از خانواده شهدای مدافع حرم/ نیمی از آنها، خانواده شهدای افغان هستند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از تحت پوشش قرار گرفتن حدود ۴۰۰ نفر از خانواده شهدای مدافع حرم خبر داد.
 
به گزارش انتخاب، سید محمدعلی شهیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد تعداد خانواده‌های شهدای مدافع حرم که تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارند، گفت: ما آنچه را که سپاه قدس اعلام می‌کند، بلافاصله تحت پوشش قرار می‌دهیم، اکنون تعدادی بالغ بر ۲۰۰ نفر از خانواده‌های شهدای مدافع حرم از کشور خودمان را تحث پوشش قرار دادیم و با توجه به تاکیدی که نسبت به خانواده شهدای مدافع حرم فاطمیون که مهمان ما هستند، شده‌است؛ خانواده آنها نیز تحت پوشش قرار گرفته‌اند.
 
 وی ادامه داد: منتظر هستیم؛ تعدادی دیگری از شهدای مدافع حرم، شهادتشان از سوی سپاه قدس اعلام شود تا خانواده آنها را نیز تحت پوشش قرار دهیم تا از خدمات بنیاد بهره‌مند شوند.
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ارتباط با تعداد جانبازان مدافع حرم تحت پوشش بنیاد اظهار کرد: تعداد جانبازان کم بوده و به ۲۰ نفر نیز نمی‌رسد، اما به هر حال آنها هم زیر پوشش بنیاد قرار می‌گیرند.
 
وی در پاسخ به اینکه آیا خدمات ارائه شده به شهدا و جانبازان مدافع حرم مانند دیگر شهدا و جانبازان است یا خیر؟ افزود: خدماتی که ارائه می‌شود؛ مانند بقیه خانواده شهدا و جانبازان است.
 
شهیدی در مورد رزمندگان مدافع حرم اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به کسانی که به عنوان رزمنده رفته‌اند و بازگشتند، موظف به ارائه خدمات نیست.
نظرات بینندگان