arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۱ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/ امروز چهارشنبه 25 خرداد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "گزیده اخبار" منتشر می شود:

اخبار چهارشنبه 25 خرداد:

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۶
این جمله، خیلی تکراری نیست. پیش از این برخی مقامات ارشد دولتی از شرایط بسیار خوب اقتصادی ایران، سخن گفتند، فردی چون وزیر کار که صراحتاً ادعا کرد: حتی یک نفر در ایران نیست که سر گرسنه بر زمین بگذارد.
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۸
حمید رسایی مدیر مسئول هفته نامه توقیف شده 9 دی كه به رغم تلاش برای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات به دلیل كسب تنها 5 رای از مجموع 290 نماینده مجلس در این تصمیم خود ناكام شد، این هیات را كه مجموعه ای از مسوولان قضایی و دولتی و نماینده حوزه تشكیل می دهد را پیوند خواص مردود و جریان انحرافی خواند
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۶
اگر قرار باشد علی دایی از پرسپولیس برود، پس چه كسی جای او بیاید؟
علی پور را خود من آوردم و قرار بود مسائل شرعی تیم نونهالان را بگویند اما حالا آمده‌اند با قانون من‌در‌آوردی منشور اخلاقی خودشان را مطرح كرده‌اند
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۴
ده نماینده عضو فراكسیون خط امام مجلس شورای اسلامی در تذكری به وزیر دادگستری خواستند تا دلایل فوت مرحوم هدی صابررا بررسی و اعلام كند
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۱
روزنامه گاردین چاپ انگلیس در گزارشی به طرح امنیت اخلاقی در ایران پرداخت و نوشت: در پی سختگیری حکومت ایران بر روی لباس ها و تزئینات غیر اسلامی، مردان ایرانی از بستن گردن بند منع شده اند.
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۶
تو را به خدا این فیلم را ببینید!
فیلم سینمایی "پایان نامه" که تلاش چشمگیری برای فروش خود می کند، اخیراً با ارسال صد ها هزار "اس ام اس" به مردم تهران و برخی شهرها، درصددند فیلم خود را یک فیلم مهم سیاسی نشان داده تا با اقبال مردم رو به رو شوند.
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۹
آسیب جدی به مردم استان چهارمحال و بختیاری در پی انجام طرح های غیرکارشناسی؛
"نورالله حیدری دستنائی" در رابطه با تجمع مردم استان چهارمحال و بختیاری در برابر استانداری، تصریح کرد: مدت‌هاست طرح‌های انتقال آب از استان چهارمحال بختیاری به استان‌های همجوار به ویژه اصفهان انجام می‌‎شود، این طرح ها بدون نگاه کارشناسی، رعایت ضابطه قانون و بدون اطلاع استان صورت گرفته است.
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۲
وزیر اطلاعات در رابطه با طعمه گذاری برخی سفارتخانه‌ها در هنگام اعطای ویزا در سفر به کشورهای خارجی گفت: این روش یکی از شگردهای سرویس های اطلاعاتی است و مردم باید در خصوص آن هوشیار باشند.
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۴
صحن شورای اسلامی شهر تهران فردای روز سوم تیر سال ۸۴، رویدادی کم سابقه در تاریخ ایران پس از انقلاب را ثبت کرد؛ جایی که کاندیدای پیروز انتخابات ریاست جمهوری نهم در فضایی که با حس «تعلیق» انباشته شده بود در حال گام نهادن به دوره ای تازه از حیات سیاسی در ایران بود.
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۶
پايگاه اطلاع‌رساني دولت حدود 400 نمونه از تذکرات نامربوط و داراي ماهيت تقاضاي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به رييس‌جمهور را منتشر كرد.
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۲
وی گفت: این خیلی حیاتی است که رهبران اقتصادی در خلیج فارس از این فرصت استفاده کنند و به جای ایرانیان در این پروژه ها سرمایه گذاری کند.
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹
زمانی که جلال کتاب «غربزدگی» را به حضور امام خمینی (ره) برده بود، متوجه شده بود که یک نسخه از آن، پیش‌تر نزد امام بوده است و با مزاح و همان لحن شیرین خاص خود گفته بود: حضرت آیت‌الله مگر از این مزخرفات هم می‌خوانند؟
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۴
نماینده کرمانشاه با اشاره به تشکیل جلسه غیرعلنی و غیر رسمی در مجلس، گفت: لاریجانی درباره نحوه ادغام وزارتخانه‌ها پیش از تشکیل جلسه علنی توضیحاتی را ارائه داد.
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۱
پارلمان کویت درخواست استیضاح نخست وزیر به دلیل روابط گرم با ایران را در جلسه غیرعلنی هفت ساعته ای بررسی کرد.
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۷
این روزها انتشار اخباری موثق درباره دست اندازی باند انحرافی به بیت المال باعث ایجاد برخی نگرانی ها در سطح جامعه شده است.
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۲
اگر رئيس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخيزداري كشور اصرار دارد بگويد ريزگردهاي مزاحم عربي كه زندگي ايرانيان از مرز تا پايتخت را مختل كرده بلا يا بحران نيست مختار است اما اين گرد‌و غبارها از نگاه مردم يك چالش انكارناپذيرند.
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۱
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: پیش بینی می شود از اول تیر نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی افزایش یابد.
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۱
رئیس بانک مرکزی لیبی که فرار کرده است می گوید: دولت قذافی از بانک ها خواست که هر چه اسکناس دارند به دولت تحویل دهند.
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۰
نظرات بینندگان