arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۷۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۳ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۰

رئيس موقت کنفدراسيون فوتبال آسيا : فوتبال آسيا ناخوش است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس موقت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد با وجود بالا گرفتن تبانی و رشوه دهی در فوتبال کشورهای مختلف این قاره ، این فدراسیون قصد ندارد با دخالت مستقیم ، اصلاحاتی به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.IR ، ژانگ جی لونگ چینی که پس از محرومیت محمدبن همام رئیس قطری ای اف سی زمام امور را به دست گرفته با اشاره به بحران تبانی در فوتبال مالزی ، کره جنوبی ، اندونزی و چین گفت : ما قصد دخالت نداریم.

ژانگ با اشاره به این مساله که از ماه گذشته هیچ تماسی با بن همام نداشته است ، مشکلات در فوتبال آسیا را به ناخوشی و بیماری تشبیه کرده و ابراز امیدواری کرد ، فدراسیونهای کشورهای درگیر بتوانند مشکل داخلی خود را حل کنند.در حال حاضر ای اف سی امکان کمک برای حل مشکلات را ندارد.

 ژانگ گفت :  تبانی مانع پیشرفت فوتبال آسیا شده است.من از اتفاقاتی که در فوتبال چین رخ داد به شدت متاسف هستم اما باید دولت به کمیته فدراسیون فوتبال بیاید تا مشکلات حل شود.کره ایها هم باید مشکلشان را حل کنند.این اتفاقات جنایت در حق فوتبال است.

وی که 59 سال دارد ، تاکید کرد : کنفدراسیون فوتبال آسیا یکی از بزرگترین زیر مجموعه های فیفاست و در شرایط فعلی اعضای کنفدراسیون نباید اتحاد خود را از دست بدهند تا بتوان به جلو گام برداشت.

وی گفت: نمی داند تا چه زمانی رئیس موقت باقی خواهد ماند و حاضر نشد در احتمال ماندن در این سمت و نیز وضع بن همام به هیچ سوالی پاسخ دهد. ژانگ افزود : خانواده ای اف سی در حال حاضر به ثبات و دوستی نیاز دارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
1
کفاشیان را ببرید ، حالش را جا می آورد!
نظرات بینندگان